Hallo
Ik heb problemen met het afdrukken van plannen (HP designjet T610 plotter).
Als de plannen erg groot zijn, drukt het niet alles voor mij af, en er is nog steeds een leeg gebied, ik heb een foutmelding op de plotter die me vertelt dat het interne geheugen vol is en dat informatie verloren gaat.
Ik probeerde erachter te komen of we konden spelen met de kwaliteit van de planafdruk op Solidworks, maar zonder succes.
De ouderdom (en vooral het gebrek aan geheugen) van mijn tracker lijkt de oorzaak van het probleem te zijn.
Daarom bestuderen we de mogelijkheid om de A0-tracker te wijzigen. Ik kreeg het advies om een plotter te gebruiken die compatibel is met een naschrift, en het verhoogt de rekening. Vooral omdat ik niet zeker weet of ik enige interesse heb in het hebben van een postscriptplotter om solidworks te printen (ik heb de indruk dat het meer voor afbeeldingsbestanden is van wat ik heb gelezen ..)
Kortom, heeft u suggesties over de keuze van een plotter, of feedback over post script plotters.
Ons papierverbruik varieert sterk van de ene periode tot de andere. U kunt meerdere rollen per maand gebruiken en enkele maanden niet afdrukken.
Bedankt voor je feedback