Wanneer een gedeeltelijke snede wordt gemaakt (lokale snede in industrieel ontwerp), moet de omtrek in fijne lijnen zijn.
Op solidWorks wordt dit standaard weergegeven als een sterke lijn:
Hoe kan ik dit automatisch wijzigen in het sjabloon?
Bedankt
Wanneer een gedeeltelijke snede wordt gemaakt (lokale snede in industrieel ontwerp), moet de omtrek in fijne lijnen zijn.
Op solidWorks wordt dit standaard weergegeven als een sterke lijn:
Hoe kan ik dit automatisch wijzigen in het sjabloon?
Bedankt
Hallo; in de configuratie. van je tekenblad ga je naar Option, in het Document Eigenschap tabblad\ Aanzichten\ Detail en daar kun je de dikte van de lijnen wijzigen! Vergeet niet op te slaan na je bewerking.
Vriendelijke groeten
Hallo
Ik denk niet dat het momenteel mogelijk is voor lokale bekers :o
Dit moet handmatig worden gedaan door de lijnstijlen te wijzigen.
Ik heb wat kleur aangebracht om te proberen lichter te zijn. :)
Hoera... Ik verwarde het met de weergaven van details ... Ik heb ook geen oplossing. Sorry...
Vriendelijke groeten
Ja @G., het zijn de lokale bezuinigingen die me interesseren, niet de details
Als ik echter naar je afbeelding kijk, heb ik de indruk dat het de dikte van de schetslijnen in de tekening is die te dik zijn. Kijk soms naar je opties!
Op je relatief dikke regel klik je met de rechtermuisknop, component regel lettertype, en je verandert de diktes naar wens.
Vriendelijke groeten
Ja @G. Ik weet hoe ik de dikte van de lijnen kan veranderen, maar ik probeer erachter te komen of iemand standaard (optie-instelling) wist hoe ik ze voor eens en voor altijd moest beëindigen.
Hallo Alain,
Er is geen parameter, het beschouwt deze snede als een zichtbare rand zie tool==>option==>document property==>regel lettertype en zichtbare stop; Als u deze optie wijzigt, verandert de dikte en alle zichtbare randen van het onderdeel, tenzij u dit handmatig doet, zoals het hulpstuk... U moet de randen selecteren die u wilt wijzigen en de dikte van de lijn wijzigen....
Hallo, het lijkt mij niet dat er oplossingen zijn, behalve het feit dat u uw lijnlettertypen in dunne lijn in optie configureert, maar uw deel zal volledig in dunne lijn zijn.
Vriendelijke groeten.
Ik had hetzelfde antwoord gegeven, maar dan eerder!! Dat begrijp ik niet echt????
@ac cobra 427 Ja, je had het antwoord al eerder gegeven A. Leblanc.
Maar in dit opzicht was ik de eerste om te zeggen dat het op dit moment niet mogelijk was, en dat het van geval tot geval moest worden gedaan;)