Linia do grawerowania na częściach blaszanych

Witam

Mam solidworks od 2 dni...

Postanowiłem narysować schody. Chciałbym mieć możliwość rzutowania na moje podłużnice wypustek spawalniczych dla stopni, aby móc przekazać je do linii grawerskich do cięcia laserowego.

Jestem nowicjuszem i nie mogę znaleźć gotowego rozwiązania w sieci.

SOLIDWORKS 2019

Dziękuję

escalier_david.sldprt

Witam

Czy możesz zamieścić sitodruki, abyśmy mogli lepiej zrozumieć, ponieważ istnieje wiele możliwości kształtów mułu i sposobów tworzenia oznakowania według podłużnicy.

1 polubienie

Chciałbym mieć oznaczenie krawędzi (pojedynczej krawędzi) nóg na podłużnicy (wybrane)

capture_ecran.jpg

Witam

wystarczy utworzyć szkic i przekonwertować potrzebne krawędzie lub przekonwertować na DXF i pożółknąć linie, które należy zaznaczyć.

3 polubienia

Witam

wystarczy utworzyć szkic i przekonwertować potrzebne krawędzie lub przekonwertować na DXF i pożółknąć linie, które należy zaznaczyć.

Czy mógłbyś to rozwinąć? Obawiam się, że jestem świetnym nowicjuszem^^

Stworzyć szkic? na powierzchni czołowej części arkusza blachy (tj. podłużnicy)?
Przekonwertować krawędzie? W jaki sposób? Na czym polega manipulacja?

Dziękuję

Dobry wieczór

Wybierasz twarz, na której chcesz wykonać grawerowanie i klikasz prawym przyciskiem myszy, a następnie tworzysz nowy szkic i wybierasz wszystkie krawędzie, które chcesz przenieść do grawerowania, a następnie konwertujesz elementy i będziesz mieć oznaczenie pozycji swoich części.

Witam

Zaczynając od tego , może być łatwiej...

Pozdrowienia

1 polubienie

Aby przekonwertować szkic, to jest w porządku. Jednak nie pojawia się w moim dxf?

capture_ecran2.jpg

W przypadku wybrania konstrukcji blachowej zamiast ściany podczas eksportu do formatu dxf, można wybrać opcję naświetlania szkiców.

1 polubienie

Wrócę do Was dzisiaj, z początkiem odpowiedzi.

Teraz rozumiem problem!