Ik ging op pad om een trap te tekenen. Ik zou graag de laslipjes voor de treden op mijn trapbomen willen kunnen projecteren om ze over te kunnen brengen in graveerlijnen voor lasersnijden.
Ik ben een beginner en ik kan geen kant-en-klare oplossing vinden op het net.
Kunt u zeefdrukken plaatsen zodat we het beter kunnen begrijpen, want er zijn veel mogelijkheden van slibvormen en manieren om de markering te maken volgens de stringer.
je hoeft alleen maar een schets te maken en de randen die je nodig hebt te converteren of de lijnen die moeten worden gemarkeerd om te zetten in DXF en geel te maken.
je hoeft alleen maar een schets te maken en de randen die je nodig hebt te converteren of de lijnen die moeten worden gemarkeerd om te zetten in DXF en geel te maken.
U selecteert het gezicht waar u de gravure wilt doen en u klikt met de rechtermuisknop en vervolgens maakt u een nieuwe schets en selecteert u alle randen die u wilt overbrengen naar de gravure en u heeft de entiteiten geconverteerd en u krijgt de positiemarkering van uw onderdelen.
Ik kom vandaag bij u terug, met het begin van een antwoord.
Ik begrijp nu het probleem!
Als ik schets aan de kant van de trapboom waar ik de benen heb, verschijnt er niets in de DXF. Als ik echter een schets maak aan de andere kant van de stringer, geen probleem, alles ziet er normaal uit. Hebben jullie een kant-en-klare oplossing zodat ik aan de goede kant van het touwtje kan overtrekken?
Bijgevoegd, een screenshot met mijn succesvolle streken. De enige manier die ik heb gevonden om hierin te slagen (wat niet de juiste manier is, daar ben ik het mee eens) Het is een symmetrie maken van alle benen aan de andere kant om daarna mijn gelaatstrekken te kunnen schetsen
Je moet waarschijnlijk je gezicht veranderen in de uitgevouwen functie, wanneer je je deel uitvouwt, klik je met de rechtermuisknop op de uitgevouwen functie en bewerk je de functie en je kiest het gezicht of je hebt de schets als een vast gezicht en het zou goed moeten zijn.