Onlangs heb ik een weergaveprobleem op sommige tekeningen. Mijn weergave is ingesteld in een onderbroken lijn in plaats van een normale lijn, ik kan de weergavestijl van mijn tekening wijzigen, het reset de lijnen automatisch naar onderbroken.
Ik heb geprobeerd al mijn vel in opgeloste kwaliteit te zetten, maar aan het einde van het laden geeft het het me bliksemsnel terug. Het gebeurt alleen op bepaalde tekeningen en ik heb zwaardere tekeningen.
Blijkbaar heeft het te maken met de kwaliteit van de weergavestijl, wanneer je de weergave overschakelt naar Hoge kwaliteit, worden alle lijnen onderbroken.
Het probleem is dat zodra u Hoge kwaliteit selecteert en niet meer terug kunt, deze optie uit het venster verdwijnt. We zijn op SLDW 2017 SP.5
Dit zijn geen raakranden, als ik dezelfde aanzichten opnieuw maak op dezelfde tekening, zijn de randen normaal, dus dit zijn niet de tekeneigenschappen.
Het opnieuw uitvoeren van de weergaven wanneer dit probleem zich voordoet, is daarom een oplossing, maar het is beperkend, vooral als u niet weet waarom het probleem zich voordoet.
Thuis werd het probleem opgelost door een "pirouette":
Als het dezelfde bug is die je hebt, lijkt het erop dat SW sommige componenten verwart met enveloppen, dus ik heb veranderd in de documenteigenschappen, het regellettertype van de envelopcomponenten in stijl (doorlopend) en dikte (sterke lijn).
Een reconstructie of zelfs een herlading van het plan kan nodig zijn.
Als u onderscheid moet maken tussen normale en envelopcomponenten, kan dit natuurlijk een probleem zijn.
Als iemand een betere oplossing heeft, ben ik er helemaal voor.
De oplossing van Djoulec werkt, maar het blijft een verderfelijke oplossing.
Sorry voor de reactietijd, ik heb gewacht om terug te komen op een plan met de bug. Zelfde type assemblage, ik denk te weten welk onderdeel deze problemen veroorzaakt.