Ik heb te maken met een klein pagineringsprobleem. wanneer ik een MeP SLDDRW converteer naar DWG (een eenvoudige opgeslagen als) bij het openen van het bestand door autocad krijg ik de lijnen in overdikte.
Heeft u een oplossing om te voorkomen dat u het honderdplan heropent, extra dikte in autodac verwijdert en opnieuw registreert?
Er zit een fout in de antwoorden door een gebrek aan precisie in mijn vraag.
Ik ben op zoek naar een probleem met een 2D DWG vanaf een Solidworks-tekeningbestand.
wanneer de 2D Solidworks wordt geconverteerd door opgeslagen in DWG, wordt de lijnomtrek weergegeven die in autocad wordt verwijderd dankzij de lijndiktetoets (afbeelding eerder bijgevoegd)
En vervolgens, eenmaal opgeslagen in de juiste staat door AutoCAD, bij het openen is het bestand leesbaar.
als de 2D solidworks als pdf is opgeslagen heb ik deze grove lijndikte niet.
Wat is de oorzaak van het probleem en kunnen we het rechtstreeks vanuit solidworks of pdm corrigeren. En hier heb ik het over honderden plannen om opnieuw te doen.....
Voor de oorzaak van het probleem voor de conversie zie de exportopties
en test de beste
Opties voor het exporteren van DXF/DWG-bestanden
U kunt opties voor het exporteren van bestanden instellen wanneer u SOLIDWORKS-tekeningdocumenten exporteert als .dxf - of .dwg-bestanden .
Om deze opties te selecteren bij het opslaan van een bestand als een .dxf- of .dwg-bestand :
Klik in het dialoogvenster Opslaan als op Opties en klik vervolgens op Opslaan .
Algemene opties
Versie
Selecteer de AutoCAD-doelversie ® .
Lettertype
Selecteer een van de volgende opties:
Alleen standaard AutoCAD
Gebruikt het drawingfontmap.txt toewijzingsbestand.
Ware Type
Lijn Stijlen
Selecteer een van de volgende opties:
Stijlen standaard AutoCAD
Hiermee wijzigt u SOLIDWORKS-regellettertypen in AutoCAD-standaardregeltypen. Voor AutoCAD R2000 en hoger wordt de letterdikte van de regel ook afgestemd op de dichtstbijzijnde AutoCAD-regeldikte.