Hallo
Ik heb een bestelling voor steunen die de buitenkant in plaatwerk 10/10 bevestigenIk wil weten en wat ik de koudgewalste staalplaatsteunen kan snijden, vervolgens de zinkcoatingbehandeling kan doen en ten slotte de epoxyverf kan doen... Garandeer ik in dit geval de anticorrosie van de steunen die buiten worden bevestigd...
Groetjes
Hallo
We zijn verplicht om dit soort stukken in onze ateliers te maken. Wat mij betreft, dit is het proces dat we gebruiken. Daarna kunt u een gegalvaniseerde + poedercoatingplaat gebruiken.
Hallo
Het probleem met gegalvaniseerd plaatwerk is dat na het lasersnijden de randen een kwetsbaar punt voor corrosie zijn geworden
Ja, je hebt gelijk als je met een laser snijdt. Anders, guillotine snijden geen bijzondere zorgen.
Hallo
De beugels zijn bevestigingsclips voor een geventileerde gevel (met steengoed platen), in een zoute atmosfeer van 1000 stuks ... Als dit het geval is, doe ik de zinklaag en daarna de epoxyverf, en ik hoop dat het goed gaat ...
Hallo
Als het in een zoute atmosfeer is, moet je bijna 316 roestvrij staal nemen, omdat het zout alles opeet...
@ac cobra
Je hebt helemaal gelijk, want als je het prijsverschil neemt tussen staal met twee oppervlaktebehandelingen, plus alles wat dit met zich meebrengt aan logistieke en administratieve kosten, in vergelijking met het roestvrijstalen deel, is er geen vergelijking mogelijk roestvrij staal is goedkoper.
Bovendien vliegen zandstenen platen die duif spelen vanaf de bovenkant van de gevel, het maakt er een puinhoop van, vooral als het de dood veroorzaakt.
Ik heb de indruk dat onze mening niet telt, aangezien de poster dit zegt { Als dit het geval is, zal ik de zinklaag doen en dan de epoxyverf, en ik hoop dat het goed gaat }
Ik weet niet wat je denkt, maar het branden van een kaars in St Rita, patroonheilige van wanhopige zaken, is minder effectief dan 316 roestvrij staal.
Het gaat goed moet niet verward worden met het gaat goed ;-)
In ons land gebruiken we, als er een risico op corrosie bestaat , systematisch 316L. Zoals Zozo_mp uitlegt, is het qua prijs-kwaliteitverhouding de beste.
Daarom heb ik het ook voorgesteld, je zult precies moeten zien wat je nodig hebt, want er zijn verschillende soorten 316 roestvrij staal: 316 (≤ 0,07 koolstofgehalte); 316L (" L " staat voor " low carbon " ≤0,03 carbon gehalte) en ook 316Ti (met titanium). Type 316-legeringen bieden een betere weerstand tegen algemene corrosie en putcorrosie of spleetcorrosie dan conventioneel austenitisch chroom-nikkel roestvrij staal, zoals Type 304.
Ook een tip
Maak buigradii zo groot mogelijk (indien mogelijk) op basis van ontwerpbeperkingen.
Dit voorkomt microvouwscheuren die nesten van corrosie zijn.
Hallo
Bedankt voor je interactie... en ik wil dat het goed gaat en bewijst dat ik hier ben en ik vraag mensen om te ervaren ... En mijn woorden die ik schreef als afsluiting van de woorden van de leden... en waarschijnlijk ga ik roestvrij staal maken... Maar ik hoop dat je kunt antwoorden, kan ik op roestvrij staal schilderen?
Natuurlijk is het mogelijk om roestvrij staal te schilderen, je kunt er elke oppervlaktebehandeling op aanbrengen...
Als het alleen voor een ondersteuning is, is er ook de corten die leuk is. Het is een materiaal dat oppervlakkig roest en zich daardoor ook beschermt met een zeer goede weerstand na verloop van tijd.