Overdracht van licentie

Na het vrijgeven van de SW-licentie van het ene werkstation, kon ik het niet terugnemen op een ander werkstation tijdens de procedure verscheen de foutcode [8, 41013, 0].

Wat moet ik doen om eruit te komen?

Bedankt

Hallo

Toen ik van zender veranderde, kon ik SW 2015 niet automatisch en handmatig activeren.

De technische dienst van Axemble loste het probleem in slechts enkele minuten op. Ik denk niet dat het probleem uit jouw positie komt.

Vriendelijke groeten.

2 likes

Ik zag net dat je de Axemble Support hebt.

Gebruik het tabblad "Ondersteuning" van de site. en vervolgens op "Maak een nieuw ticket aan". Leg uw bezorgdheid uit.

Zij nemen dan contact met je op.

1 like

Ik heb al contact opgenomen met Axemble, maar ik heb de vraag hier aanvullend gesteld.

Zoals ik al eerder zei: ik denk niet dat je iets kunt doen.

Persoonlijk was Axemble erg reactief en na slechts 15 minuten was het probleem opgelost.

We hadden ook veel problemen met de overdracht van een "vaste" licentie (probleem telkens vrij snel opgelost via de Axemble Hotline).

Ook al is dat niet de enige reden, we zijn overgestapt op een drijvende licentie.

1 like

het baart me dit allemaal zorgen, want niet meer in onderhoud als ik van pc verander, heb ik het in de baba

1 like

Fout 8 komt overeen met:

-8
Ongeldige (inconsistente) licentiecode of handtekening.
De licentiesleutel/handtekening en gegevens voor de functie komen niet overeen. Dit gebeurt meestal wanneer een licentiebestand is gewijzigd

De dealer zal dit probleem kunnen oplossen. 

En ja, met de nieuwe versies van SW is het niet gemakkelijk om te verplaatsen en te veranderen (pc's of zwevende licenties die van de basis zijn verdwenen)

EADS begint mogelijk met het opzetten van SW-leasing 

Een abonnement met een tijdsbasis om gebruikers te dwingen elke maand een echo te betalen in hetzelfde systeem als het internetabonnement

Sappiger op financieel vlak

@+;-))

1 like

De ondersteuningsdienst loste mijn probleem op door simpelweg de SW-installatie te repareren.

1 like