Spanningen overbrengen van een deelassemblage naar de hoofdassemblage

Hallo

Ik heb een vergadering zoals deze:

------------------------------------------------------------
Hoofdassemblage (product):
     Subassemblage1 (product)
          - Deel 1
          - Deel 2
          - Beperkingen voor deelmerk 1 (Dit zijn beperkingen tussen de onderdelen van deelmerk 1)
     Deelassemblage2
          - Deel 3
          - Deel 4
          - Beperkingen voor subassemblage 2
     Deelassemblage3
          - Deel 5
          - Deel 6
          - Beperkingen voor subassemblage 3
Beperkingen voor de hoofdassemblage (dit zijn beperkingen tussen subassemblages)
-------------------------------------------------------------

Om een DMU Kinematics animatie te maken, is het het beste als al mijn verbindingsdelen direct onder de hoofdassemblage zitten.

Ook wil ik de onderdelen van mijn verschillende subassemblages en de bijbehorende beperkingen snijden en ze direct onder de hoofdassemblage lijmen. Het doel is dan om de assemblage te verkrijgen met de volgende structuur:

------------------------------------------------------------
Hoofdassemblage (product):
           - Deel 1
          - Deel 2
          - Deel 3
          - Deel 4
          - Deel 5
          - Deel 6
Beperkingen voor de hoofdassemblage
-------------------------------------------------------------

Hoe kan ik de onderdelen van mijn verschillende subassemblages en de bijbehorende beperkingen snijden en snijden en ze direct onder de hoofdassemblage lijmen?

Op dit moment kan ik de onderdelen knippen/lijmen, maar niet de beperkingen. Bovendien had ik zelfs mijn beperkingen met publicatie gedaan, dus ik hoop dat ze kunnen volgen.

Dank u voor uw advies.

Hallo

Zorg ervoor dat je de volgende optie hebt geselecteerd 

2 likes

OK. Bedankt, ik had dit punt al gemaakt. Maar de beperkingen volgden niet.

Heb je nog andere ideeën?

Als kopiëren/plakken niet de juiste manier is, heeft het dan geen andere manieren om deze manipulatie uit te voeren (overdracht van onderdelen van subassemblages en de bijbehorende beperkingen) naar de hoofdassemblage ?

Om te doen wat je wilt is  Knippen / Plakken, niet Kopiëren / Plakken.

Normaal gesproken werkt het, natuurlijk, afhankelijk van waar de beperkingen naar verwijzen (in relatie tot de subset) is het verloren gegaan omdat we de subsets verwijderen.

Als je je montage hebt, kan ik kijken.

1 like

Het lukte me niet om de beperkingen te volgen. Dus ik heb alles met de hand opnieuw gedaan

Maar in ieder geval, bedankt voor je advies en tot ziens.