Hallo, zo niet iets langer, maar je neemt 3 keer hetzelfde stuk op waarin je alleen de gewenste lichamen bewaart die uiteindelijk 3 verschillende stukken zullen creëren en dan maak je een assemblage van de 3 stukken!? Pas op voor externe verwijzingen tussen verschillende functies.
Open uw onderdeel met meerdere carrosserieën, klik in de map "Vaste lichamen" of "Oppervlaktelichamen" of "Lijst met gelaste onderdelen" met de rechtermuisknop en sla lichamen op.
Selecteer de carrosserieën die u nodig hebt, stel het assemblagemodel en het te gebruiken onderdeelmodel in en post.
Sonon, je kunt nog steeds configuraties maken van je multi-body, met een body, in elke configuratie, dan een assemblage maken en je onderdelen daar plaatsen, en ze vervolgens beperken.
Een andere oplossing is om alleen een deelbestand te bewaren en weergavestatussen te creëren door verschillende lichamen in verschillende weergavestatussen te verbergen.
Het belangrijke punt dat ik niet heb genoemd, is het aantal lichamen: 110.
Dus ik had geprobeerd het in een nieuwe kamer in te voegen, maar omdat ik 110 onafhankelijke kamers wil hebben, vermijd ik liever alle oplossingen waarbij de operatie net zo vaak moet worden herhaald als er lichamen zijn.
In de aanmaakboom van uw onderdeel klikt u met de rechtermuisknop op de map met de volumelichamen en slaat u de formaten op:
In de functie Lichamen opslaan klik je op Auto Assignment. namen, je schakelt abosorber de afgehakte lichamen uit, vervolgens klik je op bladeren onder Assemblage maken om je assemblage een naam te geven en ten slotte valideer je.