Ik moet een binnenwaartse schaal maken voor prototyping van een solide solide lichaam dat door ontwerp is gemaakt.
Gezien de complexiteit van het onderdeel is de rompfunctie onmogelijk, bovendien heb ik het geprobeerd door het oppervlak en de offset-oppervlakken te gaan, maar ik heb het moeilijk......
Heeft iemand een snelle en effectieve oplossing?
Ik laat de ruimte aan u over om de oplossingen te zien die voor u beschikbaar zijn.
Ik denk dat het probleem komt van de kleine stralen. Solid weet niet hoe om te gaan met stralen die negatief worden en kan daarom de oppervlakken die eraan vastzitten niet binden omdat het ze niet kan vertegenwoordigen. Verwijder ze en start uw case-functie opnieuw.
Gewend om met vaste dode te werken, is dit de meest ch.. Nt... Als u het bestand zonder verlof kunt opvragen! U bespaart tijd!
Vakanties zijn inderdaad een probleem, maar ik wil graag in vorm blijven zoals het is.
Aarzel niet om het aan uw kant te proberen met mijn bestand. En kijken of het mogelijk is in de oppervlakte?
Als je naar mijn screenshot kijkt, was ik een beetje succesvol in het oppervlak, maar de bouwboom is enorm en ik weet niet hoe ik de ruimte tussen mijn twee oppervlakken moet vullen om een volume te maken.
Inderdaad, als ik de dikte verhoog, zijn de spaken een probleem. U kunt de functie voor offsetoppervlakken (tot 0) gebruiken met de functie voor verdikken. Als je al de oppervlakken hebt die je nodig hebt, kun je deze oppervlakken aan elkaar naaien en een lichaam maken, of een vaste stof maken die het geheel omvat en kruispunt gebruiken (maak de vaste stof transparant, het helpt bij deze manipulatie). Je kunt ook een volume snijden met vlakken (~=kruispunt).
Probeer uw buitenoppervlak met de gewenste dikte naar binnen te verschuiven en om de functie "materiaalverwijdering met oppervlakken" te gebruiken, moet u mogelijk de oppervlakken naaien en indien nodig een beetje verlengen.
Als filet een probleem is, deselecteer dan de oppervlakken die moeten worden verschoven, verleng de oppervlakken zodat ze elkaar kruisen, beperk ze indien nodig opnieuw, verwijder materiaal met oppervlakken en voer de filets opnieuw uit.
Ja, maar je bent er bijna, je moet alleen nog de oppervlakken tussen je buiten- en binnenhuid creëren?
Hoe dan ook, er is geen andere manier om het te doen dan in het oppervlak door onnodige oppervlakken te elimineren, door de int offset van de mogelijke oppervlakken te creëren, door oppervlaktebeperkingen te creëren en door de oppervlakken tussen de int en de ext te creëren.
Je kunt al symmetrisch werken op slechts één helft.
Coyote precies, ik ben er bijna, maar het is niet gemakkelijk om alle oppervlakken te blokkeren... En dan, hoe vul je de ruimte tussen de oppervlakken op om een volume te maken?
Jerome, het zou aan mijn verwachtingen kunnen voldoen, maar op het eerste gezicht is je dikte erg laag? Nee? Ik ben op zoek naar een 2 mm dikke behuizing. Hoe ben je te werk gegaan? Heb je de solidworks-bestanden met de build-boom?