Hallo
Ik heb een probleem, ik heb al een volume gemaakt en een oppervlak dat ik graag met 10 mm zou willen verdikken, maar de Sw wil dat niet. Het naaigereedschap werkt ook niet.
Hoe doe je dat?
Bedankt
stuk2.stap
Hallo
Ik heb een probleem, ik heb al een volume gemaakt en een oppervlak dat ik graag met 10 mm zou willen verdikken, maar de Sw wil dat niet. Het naaigereedschap werkt ook niet.
Hoe doe je dat?
Bedankt
Ik kan niet downloaden, maar heb je een herkenning van de functie gedaan?
Heb je een pro of een premium?
Ik heb een Premium in 2014.
Nee, ik herkende mijn plichten niet
Dus nu ben ik verbaasd dat ik alleen een tekstbestand van de stap kan openen! Ik kon het niet meer terugkrijgen. Stuur het in solidworks onderdelen om te zien? Ik ben in 2014, dus geen zorgen
Geen PB lijkt dikker te worden in SW13.
In welke richting moet het oppervlak worden verdikt?
Moet het worden samengevoegd?
Anders is de bediening eenvoudig, klik met de rechtermuisknop op de geïmporteerde en onderaan herken je de functie die je start, en je laat het gebeuren. Aan de andere kant kun je het meerdere keren proberen, beginnend bij anders, omdat je soms een totale herkenning kunt hebben als hij het juiste startpunt vindt, maar soms laag je zoekt, en je klikt
Edit: sorry voor het meervoudige antwoord, Lynkoa wilde niet publiceren...
uw volume is complex, een screenshot alstublieft
zonder gemakkelijk te zien
Rek anders uw oppervlakken zo veel mogelijk uit en verwijder dan alles wat uitsteekt
Je moet overal veel gaten hebben
@+
Ik wil het in de andere richting dikker maken, in dezelfde richting als degene die al klaar is.
Hij herkent me niet
Bedankt, dus het is mogelijk. Maar SW kan het niet.
Je zult merken dat er een verschil in precisie is tussen de bovenste cilinder en de onderste vorm.
Misschien is dat het probleem.
S.B
Door de schets opnieuw te tekenen om het draaiende oppervlak opnieuw uit te voeren en het vervolgens te beperken door de samengestelde curve.
En tot slot kan het naar binnen toe worden verdikt.
Aan de andere kant begon ik met een vlak evenwijdig aan het bovenste vlak om de schets opnieuw te tekenen.
Want met een vlak evenwijdig aan het vlak aan de rechterkant, krijg ik ook een pb als ik met de functie naar binnen verdikk...
Het werkt dus maar je moet toch sleutelen... bizar.
Ik heb zojuist het oppervlak geselecteerd en het met 10 mm dikker gemaakt.
S.B
@ S.B: het is zeker dat het sneller is ;-) !! Eerbied!
Aan de andere kant, met het systeem van het opnieuw uitvoeren van de draaischets, kunt u het oppervlak (GEEN) met het lichaam aanpassen (import 1), door de twee samen opnieuw te doen.
Sterker nog, ik heb net geprobeerd dat als je een gat van 300 mm in het midden maakt, de verdikkingsfunctie werkt. Hij moet iets in het midden hebben zitten
Bravo, je hebt gevonden waar het geblokkeerd is
en goed gezocht in dit gebied
om te begrijpen waar het probleem zit
Je moet ergens een discontinuïteit hebben
Zoom in om het te begrijpen
http://help.solidworks.com/2012/French/SolidWorks/sldworks/t_Magnifying_Glass.htm?id=fb3b4447693c4225bac57f8d64344223
naar+ ;-((