Hallo
Wanneer ik een aantal assemblages in een boomhut laad, loopt het laden te veel minuten vast op onderdelen die uit de assemblage zijn verwijderd (volledig verwijderd, niet alleen grijs) waardoor de software onbruikbaar wordt.
Ik heb geprobeerd om deze assemblages "op te slaan als", omdat ik de indruk heb dat het bestand wordt gezuiverd (verlaag het volume van het bestand), maar niets helpt.
Ik gebruik SW 2023.
Heeft u hetzelfde probleem opgemerkt?
Heeft u een mogelijke verklaring/oplossing?
Bij voorbaat dank
Hallo
Enkele suggesties die u waarschijnlijk zullen helpen het probleem te deblokkeren:
-
Het is belangrijk om ervoor te zorgen dat er geen verwijzingen naar verwijderde items in uw assemblage achterblijven. Resterende referenties kunnen vertragingen bij het laden veroorzaken.
-
Houd rekening met de grootte van uw assemblage, aangezien grote assemblages een langere laadtijd kunnen vereisen. De " Large Design Review Mode" van SolidWorks zou een oplossing kunnen zijn om dit proces te versnellen.
-
Zorg er ook voor dat uw assembly niet te veel configuraties bevat, omdat dit ook laadproblemen kan veroorzaken. Het verminderen van het aantal configuraties of het gebruik van SpeedPak-configuraties voor subassemblages zou een effectieve oplossing kunnen zijn.
In de hoop dat je geholpen hebt je probleem op te lossen.
Fijne feestdagen voor jou