Geheugengat op de eigenschappen van een sub-ASM

Dank u voor het pand.
Trouwens, waar is de eigendomsvorm?

Goed nieuws, alles werkt dankzij uw goede informatie. Het is eenvoudig als je naar het juiste menu gaat :grinning:

Heb je een tip voor het materiaal dat in het geval van deze sub-ASM is samengesteld uit verschillende materialen. Wat te dragen?
Als ik deze waarde niet invul, krijg ik een foutmelding in de Europarlementariër.

1 like

Maak eenvoudig de bijbehorende eigenschap aan (hier: Materiaal), maar zonder een waarde op te geven. De fout verdwijnt.
Maar het is kwalitatiever om " -" als waarde te zetten om aan te geven dat het in dit geval geen vergissing is, maar het teken "niet van toepassing".

3 likes

Normaal gesproken zijn er in assemblages geen zichtbare materialen. De materialen worden opgenomen in de nomenclatuur.
Het is niet aan te raden om het materiaal te forceren.

1 like

Bedankt @Le_Bidule

Het probleem is dat hij me op het verkeerde been zet met de suggestie van @Silver_Surfer . Heb je een tip? anders dan het maken van een plansjabloon zonder het $PRPSHEET gebied: " Materiaal "

Merk op dat de @Silver_Surfer truc op dit moment niet werkt.

@Silver_Surfer Uw aanbeveling werkt niet, sorry! Wat heb ik verkeerd gedaan?

Mea Culpa (zozo in zombie-modus)

Mijn fout is de domste van de week!
In plaats van materiaal uit de lijst te selecteren, typ ik materialen met een X. Dus het is duidelijk dat SW het niet leuk vindt...
Na correctie werkt het erg goed :wink:

Bedankt voor je geduld @Silver_Surfer

3 likes