Ik ben op zoek naar profielleveranciers maar dan in kleine delen 10 x 10 x 1 mm en in lengtes van 4 tot 5 meter.
De meeste die ik vind gaan niet onder de 20 mm of je kunt tegen exorbitante prijzen vinden in lengtes van 1 m tot maximaal 2 strekkende m.
Ook ben ik op zoek naar een leverancier voor gecanneleerde aluminium profielen zoals Bosch Rexroth of ITEM elcom - aluminium profielen.
Ik ben niet zo enthousiast over Bosh Rexroth omdat ze net zo aardig zijn als het wetboek van strafrecht en ze je voor verstandelijk gehandicapt houden (zelfs als het waar is, we wijzen er niet op ;-) toch).
Voor dit tweede deel (gecanneleerde profielen, niet het wetboek van strafrecht) zou ik uw mening en advies nodig hebben, maar ik zou het verzoek in een andere positie doen.
Als ik dit soort geknutsel nodig heb, ga ik terug naar de kleine metaalbewerkers in de buurt. Degenen die leuningen of pergola's maken. Nou, het hangt allemaal af van de behoefte en de hoeveelheid...
Je bent erg aardig om me te helpen bij mijn zoektocht.
Trouwens, we praten zo over AI dat onze oren goed aanvoelen en ik geef de voorkeur aan jouw intelligentie :-)
Verzamelaars begrijpen dat gogoles en dergelijke uw industriële leveranciers niet gemakkelijk kunnen vinden. We komen eerst Merlin pinpin en andere klusjesmannen tegen die je 1m verkopen voor de prijs van kaviaar.
BEDANKT, heel erg bedankt
PS: aan de andere kant vind ik het super lastig om het beste antwoord aan te wijzen. Ik wacht een of twee dagen om deze Cornelian keuze te maken ;-)
De zoekmachine 'google' is speciaal gemaakt voor gewone mensen, als u iets bijzonders wilt, moet u niet aarzelen om leveranciersreferentie of een ander aanvullend woord toe te voegen. Je zult misschien verrast zijn door de documenten die je op Google kunt vinden!
Bedankt voor deze kleine tip van de leverancier indus!