Hoi allemaal
Ik wilde weten of iemand een tutorial had over voorwaardelijk eigendom in smartproperties?
Omdat ik er niet al te veel van weet en ik niets kan vinden op internet.
Hoi allemaal
Ik wilde weten of iemand een tutorial had over voorwaardelijk eigendom in smartproperties?
Omdat ik er niet al te veel van weet en ik niets kan vinden op internet.
Heb je deze tutorials al bekeken?
http://www.lynkoa.com/store/fr/tutos-formations/tutos/utilitaires-smartproperties.html
Hallo
Wanneer u de tool "SmartProperties" gebruikt, klikt u op het "?" ondervragingspunt om u rechtstreeks naar de online help te brengen. Deze hulp is noodzakelijkerwijs gerelateerd aan de versie van "SmartProperties" die u gebruikt.
Vriendelijke groeten
Vertel ons wat je wilt doen.................... Wij helpen je verder.
Hier vindt u hulp bij voorwaardelijke eigenschappen van SmartProperties 2014:
Voorwaardelijk
SmartProperties instellen ›› Tabblad "Documenteigenschappen" ›› Type eigenschappen ›› Geavanceerd ››
Door simpelweg te slepen en neer te zetten, zet je het pictogram "Voorwaardelijk" neer op de gewenste locatie in de kolom "Eigenschappen". Of "Dubbelklik" op het pictogram "Voorwaardelijk".
De eigenschap die als zodanig is ingesteld, maakt het mogelijk om de voorwaarden in eigenschappen te gebruiken.
De orderregel wordt ingevuld in het veld "Voorwaardelijk". De "IIF"-syntaxis kan worden gebruikt in hoofdletters of kleine letters "iff". Het teken "|" wordt verkregen door de toetsen "Alt Gr" en "6" te combineren. Om een eigenschap op te halen, plaatst u het teken "$" voor de naam van de eigenschap (hoofdlettergevoelig).
Het type "Voorwaardelijk" moet zich in de kolom "Eigenschappen" bevinden na de eigenschap(pen) die het ophaalt.
De aangemaakte eigenschap "Conditionnel_finition" moet worden ingevuld met de volgende syntaxis:
IFF($Matiere=Staal|Polijsten|Schilderen)
Als de eigenschap "Materiaal" gelijk is aan "Staal", dan is de eigenschap "Conditionnel_finition" gelijk aan "Polijsten", anders is de eigenschap "Conditionnel_finition" gelijk aan "Verf".
De aangemaakte eigenschap "Conditionnel_matiere_1" moet worden ingevuld met de volgende syntaxis:
IFF($Matiere=Staal|$SiAcier|$Autre)
Als de eigenschap "Materiaal" gelijk is aan "Staal", dan is de eigenschap "Conditionnel_matiere_1" gelijk aan de eigenschap "SiSteel", anders is de eigenschap "Conditionnel_matiere_1" gelijk aan de eigenschap "Overige".
Zo ziet het eruit op foto's.
In de lijst met SolidWorks-eigenschappen nemen de 2 variabelen "Conditionnel_finition" en "Conditionnel_matiere_1" respectievelijk de waarden aan volgens de gedefinieerde voorwaarden.
In de lijst met SolidWorks-eigenschappen nemen de 2 variabelen "Conditionnel_finition" en "Conditionnel_matiere_1" respectievelijk de waarden aan volgens de gedefinieerde voorwaarden.
Je hebt ook de mogelijkheid om meerdere voorwaarden achter elkaar te nesten. Er is geen limiet!
IFF($Matiere=Staal|IFF($SiAcier=$Type|$TypeAcier|$Acier)|$Autre)
Als de eigenschap "Materiaal" gelijk is aan "Staal", dan is de eigenschap "Conditionnel_matiere_2" gelijk aan het resultaat van IFF($Acier=$Type|$TypeAcier|$Acier), anders is de eigenschap "Conditionnel_matiere_2" gelijk aan de eigenschap "Overig".
Voor voorwaarde-gelijkheid kunt u de volgende syntaxen gebruiken:
" = " (is gelijk aan) voor tekst of numerieke waarden.
" <> " (anders dan) voor tekst- of numerieke waarden.
" > ", ">= ", " < ", " < =" voor numerieke waarden.
Gemaakt met HelpNDoc Personal Edition: eenvoudige iPhone-websites
Copyright © 2013 door Axemble. Alle rechten voorbehouden.
Niets aan toe te voegen?
Dank aan iedereen hiermee zal het me lukken.
Geweldige tutorials in ieder geval:)