Type d'attache

Kunnen we op solidworks een ander type bevestigingsmiddel (pijl uiteinde van de zijkant) maken dan het bestaande?

Hallo

Ja, u kunt de bevestigingsmiddelen aanpassen. Om dit te doen, moet u naar de opties, eigenschappen van het document en vervolgens naar de afmeting gaan (zie bijgevoegde foto). Om ervoor te zorgen dat solidworks uw voorkeuren behoudt, moet u de manipulatie goed uitvoeren voordat u uw plansjablonen opslaat.

sans_titre.png
3 likes

Hallo

Probeer misschien uw bestanden in het juiste formaat in de juiste map van de software te plaatsen. DSL Ik kan je niet meer helpen.

Vriendelijke groeten

IN FEITE WIL IK EEN ANNOTATIE MAKEN OM EEN NIVEAU AAN TE GEVEN MET EEN BREDERE PIJL EN ANDERS DAN DE BEOORDELINGSSTIJL

Hallo

voor informatie  die ALLEMAAL IN HOOFDLETTERS is geschreven, wat pijn doet  aan de ogen. Geeft de indruk dat er tegen je wordt geschreeuwd, schrijven in hoofdletters vertaalt een staat van woede.

Moge de kracht met je zijn

5 likes

Hallo

Je moet hier de opties gebruiken:

Als u de breedte van de pijlen wilt wijzigen, moet u het menu Afmetingen in de documenteigenschappen gebruiken.

2 likes

Als ik het goed begrijp en je wilt een nieuwe pijl maken voor bepaalde annotaties (dus gebruik niet de dimensiepijlen), denk ik niet dat er een manier is om dat te doen...

1 like

door ze te creëren

Zie deze tutorial Het is voor schetsen

Maar het kunnen ook pijlen, namen, etc. zijn............

https://www.youtube.com/watch?v=g4-0whOssEw

en opnemen in  blokken

die u opslaat in uw persoonlijke bibliotheek

Na het invoegen van het blok in de tekening

Hallo

anders kunt u uw pijl in de MEP tekenen en deze vervolgens in bulk opslaan in een bibliotheek en deze naar eigen inzicht gebruiken....