Kunnen we op solidworks een ander type bevestigingsmiddel (pijl uiteinde van de zijkant) maken dan het bestaande?
Hallo
Ja, u kunt de bevestigingsmiddelen aanpassen. Om dit te doen, moet u naar de opties, eigenschappen van het document en vervolgens naar de afmeting gaan (zie bijgevoegde foto). Om ervoor te zorgen dat solidworks uw voorkeuren behoudt, moet u de manipulatie goed uitvoeren voordat u uw plansjablonen opslaat.
sans_titre.png
Hallo
Probeer misschien uw bestanden in het juiste formaat in de juiste map van de software te plaatsen. DSL Ik kan je niet meer helpen.
Vriendelijke groeten
IN FEITE WIL IK EEN ANNOTATIE MAKEN OM EEN NIVEAU AAN TE GEVEN MET EEN BREDERE PIJL EN ANDERS DAN DE BEOORDELINGSSTIJL
Hallo
voor informatie die ALLEMAAL IN HOOFDLETTERS is geschreven, wat pijn doet aan de ogen. Geeft de indruk dat er tegen je wordt geschreeuwd, schrijven in hoofdletters vertaalt een staat van woede.
Moge de kracht met je zijn
Hallo
Je moet hier de opties gebruiken:
Als u de breedte van de pijlen wilt wijzigen, moet u het menu Afmetingen in de documenteigenschappen gebruiken.
Als ik het goed begrijp en je wilt een nieuwe pijl maken voor bepaalde annotaties (dus gebruik niet de dimensiepijlen), denk ik niet dat er een manier is om dat te doen...
door ze te creëren
Zie deze tutorial Het is voor schetsen
Maar het kunnen ook pijlen, namen, etc. zijn............
https://www.youtube.com/watch?v=g4-0whOssEw
en opnemen in blokken
die u opslaat in uw persoonlijke bibliotheek
Na het invoegen van het blok in de tekening
Hallo
anders kunt u uw pijl in de MEP tekenen en deze vervolgens in bulk opslaan in een bibliotheek en deze naar eigen inzicht gebruiken....