Soorten EPDM-clients

Hoi allemaal

Na verschillende zoektochten ben ik erin geslaagd om de verschillende EPDM-clients te vinden, maar die enkele jaren teruggaan:

EPDM CAD-editor, EPDM-bijdrager, EPDM-bijdrager Web, EPDM-viewer

Deze verschillende klanten bieden verschillende voordelen, afhankelijk van de behoefte, de prijs gaat ook dienovereenkomstig.

Ik ben nu echter op zoek naar de soorten klanten voor EPDM maar 2015 versie.

Heeft iemand de informatie?

Bedankt

Nou, er zijn nu 3 soorten: 

SOLIDWORKS Enterprise PDM Editor:  Ondersteunt het werken met alle bestandstypen. Gebruikers kunnen bestanden toevoegen en wijzigen.  CAD-invoegtoepassingen bieden toegang tot EPDM-functies binnen ondersteunde CAD-toepassingen.

SOLIDWORKS Enterprise PDM-bijdrager: Gebruikers kunnen sommige acties uitvoeren zoals bij de Editor-licentie,  maar invoegtoepassingen zijn niet ingeschakeld.

SOLIDWORKS Enterprise PDM Viewer:  Biedt alleen-lezen toegang tot kluizen, gebruikers kunnen geen bestanden toevoegen of wijzigen.

Oeps, ik had het mis in het soort antwoord.... evenals in het formaat....

Ik maak een monoloog, maar om netjes te zijn:

Er zijn nu 3 soorten (bron www.javelin-tech.com):

EPDM Contributor, EPDM Editor en EPDM Viewer!

Hallo

Op dit moment onderzoeken we de implementatie van ePDM.

Ik voeg een weergave van een interne presentatie van het project toe.

Zij presenteert het principe.

licenses_epdm.pdf
2 likes

Ik raad u aan om contact op te nemen met uw dealer.

We gaan geen kijkerslicenties gebruiken omdat ze per 5 worden verspreid.

De licenties voor bijdragers en kijkers zijn zwevend. Hierdoor kunnen meerdere gebruikers ze gebruiken.

1 like

Oh geweldig bedankt @Remrem, ik had op je antwoord moeten wachten voordat ik verwoed op knoppen klikte:)

In ons geval zullen we waarschijnlijk 35 EPDM Editor-licenties hebben (voor het Design Office), 50 EDPM  Contributor-licenties (voor de ondersteunende diensten die deel uitmaken van de Workflow) en 10 EPDM Viewer-licenties (voornamelijk voor de werkplaats)

Ons ontwerpbureau is niet even groot als het uwe...

Blij dat ik je heb kunnen helpen.

Zijn licenties voor bijdragers zwevend? Hmm, dat is goed nieuws!

Ter info, als je net als wij pc's in de werkplaats op XP hebt, is het niet compatibel met de viewer:

http://www.solidworks.fr/sw/support/PDMSystemRequirements.html

1 like

Alle soorten EPDM-licenties zijn zwevend.

1 like

@flegendre

Ja, maar ze zijn nominatief, toch? Als ik 35 mensen in het ontwerpbureau heb, die elk op hun pc zijn ingelogd, moet ik dan 35 editorlicenties hebben?