Typografie in BendNoteFormat

Hallo;

Om mijn leven gemakkelijker te maken, heb ik mijn vouwinformatie rechtstreeks in het BendNoteFormat-bestand verzameld.

Dit geeft dit:

Ep:$PRPWLD:"Dikte plaatwerk" mm; Hoek: <bocht-hoek>; <buigradius>mm;<buigrichting>; Verlies: $PRPWLD: "Buiggebied" mm
respectievelijk:

Plaatdikte + buighoek + buigradius + buigoriëntatie + het begrip buigverlies.

Aan de andere kant verschijnt de tekst op één regel wanneer mijn leden van het Europees Parlement worden geciteerd.

Hoe neem ik een "Line Break" direct op in het BendNoteFormat bestand?

1 like

Hallo

Ik denk niet dat dat mogelijk is.

Aan de andere kant maakt het in het linkerdeelvenster met de CTRL+Enter-toetsen een regeleinde

3 likes

Dank je wel Bart, ik had het al gemerkt. Ik wilde toch voorkomen dat ik al mijn oriëntatiepunten één voor één moest veranderen... Maar deze oplossing blijft geldig, langer, maar geldig.

Er kan een symbool zijn om een regeleinde aan te geven, maar ik zie het nu niet.

1 like

Is het niet de \ om aan te geven dat het naar de volgende regel gaat?

2 likes

Nee, in kladblok ja je zet /n voor een regeleinde, maar met het kladblok heb ik geen oplossing gevonden...

om te graven!

2 likes

Het is niet de \r of de ^p (carriage return in wikipedia) noch ^l regelafbreking.

Door eliminatie y kan gemiddeld zijn maar ook steeds minder kans om te vinden.

1 like

Dat is gek... Ik vind niets om te geloven dat Solidworks niets weet over Unicode-tekens!

Nu ben ik op zoek naar het verwijderen van de "R" die altijd wordt geleverd met <buigradius>... het is te doen door de weergave te bewerken en de buignoot te wijzigen, waarom zou het niet rechtstreeks in BendNoteFormat mogelijk zijn"?