Een kat op Lynkoa?

Het zit allemaal in de titel, persoonlijk denk ik dat het een goed idee zou kunnen zijn.

Het zou leden in staat stellen sneller te vergaderen, of zelfs voor dringende verzoeken...

Daar heb je het;)

1 like

Hallo

Alles is dus mogelijk en we zijn al bezig met het voorbereiden van verbeteringen, nieuwe functies die velen van jullie zouden moeten plezieren.

Toch dachten we niet aan een kat, maar als andere mensen geïnteresseerd zijn, waarom niet.

Wat ik voorstel is dat ik een enquête zal houden onder de meest actieve leden van Lynkoa.

Deze enquête zal bestaan uit het evalueren van de relevantie van bepaalde nieuwe functies. Ik zal de kat opnemen.

Vind je dat goed?

Hallo

Misschien niet de juiste plaats om te posten, maar aangezien we bezig zijn met het voorstellen van verbeteringen, zou het leuk zijn om de naam van de persoon die het laatste antwoord heeft gepost op de "startpagina" van de vragen te hebben.

Zie bijgevoegde afbeelding

Daar heb je het :-)

capture01.jpg

Hallo

Zoals Felix zegt, reageren mensen vrij snel. Dus is het echt nuttig?

Aan de andere kant ben ik het eens met Grafiek1 omdat ik van mijn kant een probleem heb om de vragen te volgen. Inderdaad, voor sommige nogal aniciale vragen moet ik teruggaan naar de vorige pagina's om te zien of de discussie is geëvolueerd door te kijken naar het aantal antwoorden.

Fijne dag.

Ik ben het ermee eens. De opvolging van vragen is niet per se de snelste...

We denken na over een betere controle. Het idee van Graph1 is interessant. We gaan er helemaal in duiken :-)

Anders herinner ik je er ook aan dat je je kunt "abonneren" op een vraag (of meerdere natuurlijk).

U ontvangt dan meldingen voor elke reactie.

Op dezelfde manier kunt u leden volgen. Als je een lid volgt, krijg je een melding telkens wanneer dat lid een actie op de site onderneemt. Het kan praktisch zijn...

1 like

Hallo

Het is waar dat op een chat de discussies niet gemakkelijk toegankelijk zijn! Uiteindelijk vind ik de poll een goed idee, de leden mogen beslissen!

Tot ziens;)

Het is waar dat chatten een goed idee is, maar als je wat dieper graaft, kom je er al snel achter dat het niet mogelijk is om de antwoorden te "archiveren" zodat andere gebruikers ze kunnen gebruiken en er ineens veel terugkerende vragen zullen zijn.

Als ik een kleine wijziging aan mijn idee kan toevoegen, zou het leuk zijn om de datum en tijd van het laatste antwoord toe te voegen. Het feit dat je je abonneert op een vraag (iets wat ik nog niet heb geprobeerd), ik denk dat je voor elk antwoord een e-mail moet ontvangen. In plaats van overspoeld te worden met e-mails, kun je met deze methode een simpele blik werpen op de startpagina van de vragen en je zien of er nieuwe antwoorden zijn.

2 likes

Het lijkt mij dat de "chat" leden dwingt om de hele tijd verbonden te zijn. Moeilijk...

Dan kunt u zich abonneren op een vraag waarover wij op de hoogte worden gesteld.

nou, ik geef toe dat ik nog niet alles heb getest, maar het principe lijkt me professioneler dan "chatten"

Follow-up van de antwoorden moet onmiddellijk zijn;)