Een discussiebericht van het schermtype

Na de markt te hebben overspoeld met gebogen schermen, is hier een terugkeer naar flatscreens
Dus wat te kiezen?
Omdat ik een pro-plat scherm ben, ging ik naar gebogen schermen in winkels: over LED's moet ik zeggen dat gebogen schermen inderdaad een veel betere helderheid en contrast hebben wanneer de kijkhoek groter is dan 30°, vergeleken met platte schermen... Maar het vertekent het beeld een beetje
Bedankt voor je feedback......

Goedenavond

Gebogen schermen zijn gewoon goed voor gamers. Voor professionals op het gebied van CAD en CAD-tekenen is het niet interessant, ook niet voor 3Dmax.

Er zijn sites die hier uren en dagen over discussiëren om te kibbelen over pindakool.

Bij solidworks heb je sowieso de grafische kaart nodig die bij SW past en bovendien zijn gamerkaarten meestal niet geschikt voor CAD. Voor 3DMAX moet je je scherm goed kalibreren, net als voor die gelukkigen die graphics doen.

Tot ziens

4 likes

Niemand heeft een plat scherm gehad en dan een gebogen scherm om te kunnen vergelijken?

Niemand heeft een plat scherm gehad en dan een gebogen scherm om te kunnen vergelijken?

Ik begrijp wat je bedoelt, kijk eens hier, ik ben nu meer geneigd om het scherm te buigen.

https://gtemps.com/courbe-dcran-toutes-les-infos-don't-vous-avez-besoin-sur-les-ecrans-incurvs/

Hallo, ik werk op 3 schermen. Aan de voorkant is het een gebogen en rechts en links van de omslag. Persoonlijk mijn gebogen ik hou van voor niets in de wereld, ik doe er afstand van (dat is mijn persoonlijke mening). Het enige  nadeel is dat je voor je moet staan. Degenen die naast me staan, hebben een vertekend beeld van mijn werk  door de gezichtshoek op mijn rondingen.

Moge de kracht met je zijn

1 like