Hallo
Een droom voor het nieuwe jaar... Een startpagina die specifiek is voor een gebruikersprofiel
Ik maak regelmatig gebruik van het forum en ben er zeer tevreden over.
Aan de andere kant is er qua gebruik één punt waarvoor ik geïnteresseerd zou zijn: het filteren van de weergave van berichten alleen op de domeinen die mij interesseren.
Met andere woorden, is het mogelijk om op de startpagina van het forum de weergave van berichten aan te passen aan alleen de onderwerpen die je interesseren?
In mijn geval ben ik bijvoorbeeld een CATIA-gebruiker, dus ik zou graag gemakkelijk alle CATIA-gerelateerde berichten willen kunnen volgen en mijn display alleen op dit onderwerp willen laten focussen. Momenteel zie ik echter veel solidworks-berichten, maar ze interesseren me niet en die ik graag zou willen verbergen. Op dezelfde manier denk ik dat SolidWorks-gebruikers alleen Solidworks-berichten willen zien.
Als deze oplossing te ingewikkeld is, zou het dan niet mogelijk zijn om het forum op te delen in subforums: Solidworks, Catia, ...
Hier is een klein voorstel om het forum voor het nieuwe jaar te verbeteren: een oplossing zodat een gebruiker de berichten van de eerste berichten over de thema's waarin hij geïnteresseerd is, kan filteren!
een+