Een enkel profiel met meerdere schetsen voor mechanisch lassen

Hoi allemaal 

Ik heb 3 basisprofielen gemaakt in SW in het formaat ". SLDLFP" met verschillende materialen en kleuren. Ik had graag willen weten of het mogelijk is om deze 3 profielen in één keer te laten extruderen in een gelast monteur door hun 3 schetsen in één bestand te groeperen". SLDLFP", in plaats van de 3 profielen om de beurt en afzonderlijk te moeten extruderen?

Hallo

Waarom doe je geen repetitie van je functie??? Je hebt alleen een extrusie...

2 likes

Goedenavond

Nee, dat is niet mogelijk. De functie "Mechanisch gelast element" kan slechts één  lichaam per traject creëren.

2 likes

AC Cobra 427, wat bedoel je? 

Ik heb 3 profielen van verschillende vorm, kleur en materiaal, ik begrijp niet hoe je een functieherhaling kunt doen...

Yves.T, oke bedankt voor de info, dat is wat ik dacht!

Het is een feit dat als je dat hebt gedaan

een 3-componenten assemblage

van verschillend materiaal en kleur

volgens hetzelfde profiel (Guide Curve)

en heb de mogelijkheid om ze in uw nomenclatuur op te nemen

Je moet het doen in 3 lichamen die hetzelfde profiel kunnen hebben

@+

gt22, sorry, ik begrijp het verhaal van "het doen in 3 lichamen die hetzelfde profiel kunnen hebben" niet echt... (Ik ben een beetje een beginner in SW).

Het maakt niet uit, het was slechts een manier om wat tijd te winnen; Ik baseer me op het antwoord van Yves.T

Ja, u bent verplicht om 3 verschillende profielen te maken, aan de andere kant kunt u ervoor zorgen dat de oorsprong hetzelfde is om dezelfde referentie te gebruiken, zodat uw onderdelen worden geplaatst zoals ze zouden moeten zijn ten opzichte van elkaar en ook elk zijn kleur / materiaal.

2 likes

Dat klopt, dat is wat ik deed;) Bedankt voor het advies!