Hallo allemaal,
Dit is waarschijnlijk heel eenvoudig, maar ik heb geen idee hoe ik dit onderdeel moet modelleren: Een tang die uit een deel van de slang is geëxtrudeerd...
http://i.imgur.com/c1d4G3m.jpg
Heb je een idee?
Bedankt!
Hallo allemaal,
Dit is waarschijnlijk heel eenvoudig, maar ik heb geen idee hoe ik dit onderdeel moet modelleren: Een tang die uit een deel van de slang is geëxtrudeerd...
http://i.imgur.com/c1d4G3m.jpg
Heb je een idee?
Bedankt!
Hallo
Ik denk dat ik het zou doen met een afvlakking en dan symmetrie.
Vriendelijke groeten.
Ja, een gladstrijken na het doen van verschillende secties.
Dan symmetrie voor de 2e helft.
Of aan de oppervlakte, rechtstreeks.
Zelfde als de vorige antwoorden +1 @ alle 2
Het is aan jou om de neutrale vezel van je halve kamer in vooraanzicht te creëren
Je knipt dus een tang in de lengte doormidden
Je maakt je schets op de as van de dikte
en creëert een x-vlak loodrecht op deze schets
Het aantal plannen is een functie van de vervorming van uw halve kamer
dan neem je het profiel van je kamer via converteer de entiteiten op deze X-plan
na een gladstrijken van het oppervlak dat wordt omgezet in volume als het vakje is aangevinkt
En het is voorbij
@+;-)
Blijkbaar hebben we een plat deel dat aansluit op een cilindergedeelte, het platte deel en het cilindergedeelte zijn geen probleem.
De verbinding is gemaakt met een gladmaken.
bijgevoegd model in SW15
Hallo
Gezien het beeld in randen, weet ik niet zeker of er een plat deel is, maar misschien enigszins gewelfd.
Hallo
Ik ben geneigd het met @stefbeno eens te zijn.
Je hoeft niet per se ingewikkeld na te denken, je hoeft je alleen maar de geometrie voor te stellen zonder al deze rondingen en het ontwerp lijkt eenvoudiger.
Tomalam, natuurlijk, om het onderdeel te ontwerpen moet je uitgaan van een ruwe vorm, maar deze observatie kan een functionele rol spelen, zoals het optimaliseren van de aerodynamica van dit onderdeel bijvoorbeeld.
voor delirium met de vervormde functie
zie bijgevoegd bestand SW 2012
@+ ;-)
Geweldig, bedankt jongens, ik zal dit tijdens de week testen!
Het doel is deze stukken (foto's bijgevoegd)
Cdlt!
Hallo
Bedankt voor de foto, het is leuk om te zien dat een project wordt uitgevoerd, het is een vliegtuigstoel?
Dus uiteindelijk is het een plaatwerkonderdeel dat gemodelleerd moet worden met een stempel.
Oh een pilatus!!
Ah, een kenner! Herken je het goed met de Pilot seat? ^^
Nee, het was de vorm van de schuifdeur die me op het juiste spoor zette.
Ik heb het toch gecontroleerd door te zoeken naar een afbeelding van de cockpit op gogole.
;-)