Een deel van mijn kamer is transparant na de heropening van mijn kamer

Op je originele afbeelding (apres_bug.png) zien we twee oranje sporen aan de onderkant als highlights. Wat is dat? Als het aanwezig is, probeer dan deze 2 voorvallen in de herhaling weg te laten.

Is je volume perfect coaxiaal? Lopen er niet een paar dezelfde mensen rond?

Probeer ook je blinde gaatjes van een paar millimeter te maken om vast te stellen of het probleem aan het begin of het einde van de piercing komt.

Probeer uit wanhoop de Check-tool (uit het geheugen) te gebruiken om de kleinste segmenten van uw onderdeel te lokaliseren.

1 like

Is het mogelijk om een STEP (voor degenen die niet in SW14 zitten zoals ik) van het stuk te maken door alle functies na de repetitie te verwijderen?

Is de verwijdering van materie (2e functie) degene die de hoek bevat?

Zo ja, kun je dan proberen om het na de repetitie te halen.

Hallo

Probeer in uw functie "Cirkelvormige herhaling" de tijdelijke as van de middelste boring of uw as1 te selecteren in plaats van de cirkelvormige rand.

Je schetspunten positioneren je 2 gaten van 18,5, is het een 2D of 3D schets?

Kun je proberen deze 2 gaten op te splitsen in 2 functies en ze op te nemen in je herhaling?

Net als Benoit.LF moet er een typefout zijn die ons ontgaat! Het vinden van de fout kan ons in staat stellen dit soort gedrag voor de toekomst te analyseren.

Het is waar dat als we het spel zouden kunnen hebben, het eenvoudiger zou zijn. ;-)

Vriendelijke groeten

1 like

Hallo

U kunt proberen de nauwkeurigheid van uw onderdeel te vergroten.

Als je een grote kamer hebt met soms kleine vormen, crashen de functies.

Andere dingen, probeer je gaten meerdere keren te maken in plaats van één keer met herhaling.

S.B

@Yoan Lebreux

Een kleine illustratie van het geval dat ik gisteren noemde: een boortangens aan een afschuining. In dit geval is het een onderdeel dat is geïmporteerd uit een andere software. En ineens is het gezicht aanwezig, selecteerbaar maar transparant!

screenshot377.jpg
1 like

Probeer het uiterlijk van je kamer (kleur) te veranderen met de 4-kleuren bol.

Heb je je probleem opgelost?

Hoi @ yoan

1. Als u de basis van het schetsvlak verandert in een plat vlak
  2. en maak 2 schetsen voor de eerste gaten van de 2 cirkelvormige herhalingen

En als je piercings zijn door alles heen, misschien neemt hij (het logboek) een scheidsrechter die niet goed is

1. Het zijn inderdaad herhalingen van functies via de boorgereedschappen

_je stel voor dat u dit niet met het boorgereedschap doet, maar met een verhoging van het materiaal

• Heb je een andere handeling van herhaling of verwijdering van materiaal dat raakt (in contact komt) met degene die je probeert te doen

@+ ;-) 

Hallo

Ten eerste kunt u de modus "Opengl-functies emuleren" activeren in de solidworks-prestatie-opties. (Om de optie in/uit te schakelen, moet u eerst alle documenten sluiten die in Solidworks zouden worden geopend). Als het niets verandert (en ik denk oprecht dat er geen verschil zal zijn, maar het is beter om het te controleren), vergeet dan niet om deze optie uit te schakelen

Dan moet u altijd de optie "Verificatie bij reconstructie" activeren in de prestatie-opties. In sommige gevallen is de geometrie al in fout en geeft solidworks geen fout weer.

Het komt zelfs voor dat de herhalingsfunctie niet meer haalbaar is wanneer deze optie is geactiveerd, omdat geometrische voorwaarden (lijncontact, puntcontact, enz.) een onjuiste geometrie genereren. Maar standaard wordt de fout niet weergegeven.