Hoi allemaal
Heb je een truc om je bibliotheek bij te werken wanneer je je solidworks bijwerkt?
In de taakplanner zijn er geen sldlfp-bestanden (of zelfs slddrt-achtergronden.. )
Bedankt
Hoi allemaal
Heb je een truc om je bibliotheek bij te werken wanneer je je solidworks bijwerkt?
In de taakplanner zijn er geen sldlfp-bestanden (of zelfs slddrt-achtergronden.. )
Bedankt
Hallo
Ik heb de indruk dat we dit onderwerp een of twee dagen geleden hebben behandeld.
Ik heb het swsettings-bestand op het bureaublad gezet, dus je hoeft er alleen maar op te dubbelklikken zodat het rechtermenu wordt geopend voor de update van de oude instellingen.
Samenvattend zijn er veel gebruikers (waaronder ik ;-) ) die een back-up maken van alle parameters en ervoor zorgen dat deze buiten de Solidworks-mappen wordt geplaatst.
Ik ga zelfs verder, als je op een individuele computer zit en je hebt twee schijven, zet dan je back-up op de schijf die het besturingssysteem niet heeft. Inderdaad, als de systeemschijf banaan wordt, kun je hem niet gemakkelijk opnieuw opstarten. Terwijl de tweede schijf nog steeds beschikbaar zal zijn.
""Als je een back-up hebt (wat geen hot backup is), kun je de N-1-versie krijgen) als je snel handelt, maar het hangt allemaal af van hoe je je back-up hebt gemaakt
In het genre van riem en riem maken de SWsetting-bestanden deel uit van de bestanden waarmee rekening wordt gehouden in mijn back-up, zodat de broek op zijn post blijft :-)
Vriendelijke groeten
Dank u Zozo voor uw antwoord.
Ik ging terug op ongeveer tien pagina's, maar vond het niet (of niets via een "pakkende" titel)
Het instellingenbestand is voor gebruikersinstellingen denk ik. Heeft het ook invloed op de bibliotheekbestanden?
EDIT: Ik begreep net het antwoord, in feite ben ik niet bang om de links te verliezen, maar kijk of er een automatisering manip om de bibliotheekbestanden te openen en ze opnieuw op te slaan in de huidige versie van SW. ;)