Goedenavond, ik heb een kleine vraag voor degenen die het misschien al is overkomen.
Ik heb SW2015 SP0 afzonderlijk geïnstalleerd om mijn SW2014 SP4 net voor het einde van mijn onderhoud af te ronden. . Ik ben niet meer in onderhoud, maar ik heb de SW2015 SP1.1 gedownload
Kan ik het installeren zonder te worden weggegooid of als ik de installatie probeer, zal het dan niet stoppen en de rest van mijn SW2014 beschadigen zoals de poging om sw2014SP5 te installeren die ik eerder deed?
Ik zit al enige tijd in een onstabiele situatie van het SW2014-systeem, vooral bij het afsluiten van mijn Windows Verkenner tijdens de assemblageregistratie.
SP1.1 2015 zou deze problemen oplossen, aangezien het deel uitmaakt van de property bugs.
We zijn altijd in onderhoud geweest, dus ik weet het niet, maar omdat we niet in onderhoud zijn, kun je SolidWorks niet installeren met je sleutel (licentie)? Ik dacht van niet, dus ik zie geen probleem in het proberen van de installatie, maar ik kan het mis hebben ...
Omdat u niet langer in onderhoud bent, kunt u de versie niet installeren die recenter is dan het einde van het onderhoud. Zo eindigde mijn onderhoud op 30 november en mocht ik de 2014 SP5 (onvolledige download) die op 1 december uitkwam niet installeren
"Je licentienummer geeft je recht op een versie (2010 bijvoorbeeld) zonder onderscheid van de SP die eraan verbonden is. Door het onderhoud te stoppen, voorkom je dat je de SP's wel downloadt, maar niet installeert."
dus ik heb het geprobeerd en ik heb een lege installatiemanager, wat niet betekent dat ik het niet kan installeren, maar misschien is deze versie nog steeds buggy