Hoi allemaal
Na een vroegtijdige verwijdering van onze SW Electrical 2D-software, hebben we geprobeerd deze opnieuw te installeren, maar verschillende punten blokkeerden ons bij de herinstallatie:
1epunt:
Na een verandering van domein hebben we geen account meer met de nodige rechten om de database manueel opnieuw te koppelen. We moesten dus een oud account op het oude domein herstellen om de database opnieuw te verbinden. Het probleem is dat deze accounts binnenkort volledig zullen verdwijnen, wat ons zou kunnen blokkeren als de zaak zich in de toekomst zou herhalen.
We zouden in staat moeten zijn om een nieuw account aan te maken met zijn rechten op ons nieuwe domein en misschien het wachtwoord moeten hebben om in te loggen als hoofdbeheerder. Hoe vind ik dit wachtwoord en hoe bepaal ik de rechten van de accounts in het nieuwe domein?
2epunt:
Bij het opstarten van de software na de installatie van vanochtend wordt ons gevraagd om onze licentie te activeren.
Ik kies ervoor om de licentie automatisch via internet te activeren, maar ik krijg constant een foutmelding te zien die aangeeft dat het serienummer me geen recht geeft op een versie van SW Electrical 2019 en gisteren werkte ik nog aan deze versie.
Ik heb de activering per e-mail geprobeerd, maar ik heb alleen een waarschuwingsmail ontvangen, als reactie, waarin staat dat mijn serienummer niet gepland is voor een 2020-versie (ik wil bovendien een 2019-versie activeren)
Bij voorbaat dank voor uw steun,
Immanuel