Hallo allemaal,
Ik ben actief op zoek naar een teamgenoot voor de GoldenTech 2023 maker competitie die plaats zal vinden in Lyon. Als u geïnteresseerd bent, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen
Hallo DoubleL,
Voor mij zal het niet mogelijk zijn om je een hand te geven, omdat ik in de speciale machine zit, maar ik zou in de woonkamer moeten zijn, normaal gesproken als er geen andere onvoorziene gebeurtenis is.
Je bent gewend aan dit soort uitdagingen!.. U zult erin slagen een fabrikant te vinden. Misschien heb ik de kans om je te ontmoeten...
Succes.
@+.
AR.
Het is geen fabrikant, het is gewoon om een makergeest te hebben, van wat ik begrijp vindt het evenement grotendeels plaats op SolidWorks @Coralie kan ons misschien wat meer vertellen, maar als je er bent, waarom probeer je dan niet het avontuur?
Hoi allemaal
Zoals je hebt begrepen, heeft het 2 verschillende competities: de ontwerpers- en makercompetities liggen inderdaad heel dicht bij elkaar!
Tijdens de makerswedstrijd moet je de accessoires van de auto van Benjamin Workshop ontwerpen (hij zal je het onderwerp deze donderdag in video uitleggen, ik stuur het je toe) Het is dus een kwestie van het ontwerpen van de mechanica van het stuur, de spiegels en de vleugels! De enige vereisten zijn weten hoe je moet ontwerpen op SOLIDWORKS;
Het voordeel is bovendien dat je in een team zit, dus je vaardigheden worden verdubbeld!
En je krijgt zelfs een kleine training aangeboden door Dassault voor de wedstrijd om enkele klassiekers te bekijken!
Sorry Doublet,
Ik ben niet beschikbaar voor dit evenement, ik zou alleen als bezoeker zijn...
@+.
AR.
Hallo DoubleL,
Ik ben klaar om een team te vormen voor de makercompetitie op GoldenTech2023.
Als je geïnteresseerd bent, kunnen we het wat meer in detail bespreken!
Ik ben bezig met het checken van mijn beschikbaarheid, omdat ik een werkstudent ben
Lodewijk EMONIN