Ik doe een kleine enquête over het beheren van gebruikers. Van mijn kant:
Ik maak gebruikers aan met behulp van Windows, (mijn het maken van accounts en dan kan ik ze maken in PDM admin.
Dit zijn basisprofielen zonder rechten, van daaruit verdeel ik ze in verschillende groepen waarmee je toegangsrechten kunt verlenen, mapextractie, de bestanden bekijken, enz.
Aan de andere kant zit mijn kleine probleem meer in het "unieke" beheer, ik ontvang bijvoorbeeld dienstverleners en ze hoeven alleen te werken aan een type bedrijfsdossier in het midden van 5/6 bestaand bestand.
Afgezien van het aanmaken van een service provider account N°dossier voor elk bestand, zie ik niet echt hoe ik dit moet beheren.
Het "gemakkelijkste", denk ik, is om een groep voor externen te maken die identiek is aan de groep stagiaires om alle rechten te herstellen en vervolgens de toegangsrechten te verwijderen tot de mappen waarvan je niet wilt dat ze toegang hebben en vervolgens specifieke rechten te geven aan elke map in de map die ze zouden moeten zien.
Wees echter voorzichtig elke keer dat u een submap aanmaakt, verwijder de toegangsrechten, want als u doet wat u bij ons doet, komen de rechten uit het bestand van niveau 1.
het lijkt complexer dat in de map Alle gevallen de submappen aan elke onderaannemer zijn toegewezen, dus dit leidt tot een BEX-creatie die aan elke submap is toegewezen