Goedenavond
Ik zou graag willen weten of er Tekla Structures-gebruikers zijn hier op Lynkoa?
Gewoon om met hen te ruilen!
Bedankt
Goedenavond
Ik zou graag willen weten of er Tekla Structures-gebruikers zijn hier op Lynkoa?
Gewoon om met hen te ruilen!
Bedankt
Hallo, U kunt een groep "Tekla Structures-gebruikers" maken om gebruikers weer te geven
Ja, dank je!
Ik heb het al gedaan, maar aangezien er op dit moment niet veel mensen bij haar zijn, stel ik de vraag!
@CAO Nieuws
Deze software stond nog niet op het platform, nu dat wel het geval is, zou het mensen moeten binnenhalen. Het ideaal is om inhoud over de software te publiceren (nieuws, tutorials, groepen, vragen) en om vrienden, collega's, kennissen die deze software gebruiken te sponsoren.
Houd er rekening mee dat het gedeelte "vragen" bedoeld is voor technische vragen over software. Succes:)
Ik moet een van de weinige TEKLA-gebruikers op de site zijn. Jammer, want het is een geweldige software voor metalen constructies. Ik zal er een paar tutorials over maken als de tijd het toelaat.
Goed om te weten: er is sinds kort een gratis versie beschikbaar voor studenten; zie TEKLA CAMPUS
Hallo, ik heb aan het begin van het jaar een Tekla structure training gevolgd voor een klant. Ik heb op dit moment een heel basaal gebruik van de software. Ik werk aan de integratie van een puntenwolk die wordt gegeven door een topografisch onderzoek, en zodra de wolk is geïntegreerd, wil ik componenten langs de periferie herhalen. Zaak in behandeling!
Ik antwoord een beetje laat, maar ik gebruik TeklaSturcture sinds versie 6.