In solidWorks 2013 is het mogelijk om het onderdeel te draaien als de scrollknop wordt ingedrukt. Maar deze functie werkt niet meer op mijn machine. Ik heb getest met een andere muis, maar het verandert niets. Is er een vinkje dat moet worden geselecteerd om deze functie in te schakelen? (Ik kan niets vinden). Het probleem kan bij de stuurprogramma's liggen
Samenvattend kunnen het de stuurprogramma's zijn, u kunt ze bijwerken en kijken of het werkt, het kan een probleem zijn met het configuratievenster dat is gesprongen, om te zien in het configuratiescherm! Of je kapotte knop?
Als de suggesties van mijn vrienden niet genoeg zijn, kun je proberen je aangepaste instellingen opnieuw te laden (dit houdt in dat het probleem zich alleen op SolidWorks voordoet en plotseling is gebeurd), volg deze tutorial, alles is er. http://www.lynkoa.com/tutos/copier-restaurer-les-param%C3%A8tres-solidworks-2009
Tutorial gebaseerd op SW09, maar de werking blijft hetzelfde, ongeacht de latere versies, alleen de grafische verandering.
Als u al een back-up (sldreg-bestand) hebt, laadt u deze opnieuw. Als je er geen hebt, sla dan de instellingen van een collega op (de positie waar de muis goed werkt).
Als het het probleem niet oplost, kan het geen slechte zaak zijn. Deze aanpak lost andere problemen op!