Ik ben gewoon op zoek naar het gebruik van de COS() functie in een vergelijking van een BOM-tabel in tekening in SOLIDWORKS 2019.
Heel simpel gezegd, de waarden van de ene kolom zijn gelijk aan de COSINUS van de waarden van een andere.
Echter, hoezeer ik ook probeer verschillende manieren om de COS() (COS() Cos() cos() COS () Cos () cos (), ...), niets helpt, de functie wordt niet geaccepteerd.
selecteer gewoon de kolom dan klik op de ∑ symbool en dan zet je formule daar eindelijk als het werkt met de COS, want ik heb het alleen aaneengeschakeld twee kolommen ...
- Zoals je kunt zien, kan de waarde 15 zowel 15 graden zijn als 15 radialen, er bestaat een cosinus van 15, dus dat is het probleem niet.
- Op dezelfde manier heb ik de formule toegepast op de hele kolom, we zien cos('ß'), de twee apostrofs vertegenwoordigen de solidworks-code van de kolom met de naam "ß"
Bij het maken van een deelfamilie kunt u niet uw aangepaste eigenschap maken met de cos van uw hoek stroomopwaarts in de Excel-tabel (die erin slaagt dit soort vergelijkingen uit te voeren) en vervolgens deze cos-hoekeigenschap in uw tabel ophalen,
Het lijkt mij dat de mogelijkheden van een tabel anders zijn dan die van een stuklijst op het gebied van vergelijkingen. Om te controleren, want ik heb op dit moment geen solidworks.
Ja inderdaad, nog een paar functies, alleen de SI() functie is beschikbaar in de BOM drop-down lijst, maar de COS() functie werkt nog steeds niet in de laatste.