Gebruik van sensoren

Is het mogelijk om een sensor in een notitie te integreren? Meet bijvoorbeeld de lengte van een koordverbinding en geef deze lengte aan in het plan zodat deze bij een wijziging wordt bijgewerkt.

Evenzo, kun je een sensor gebruiken in een vergelijking? Meet bijvoorbeeld de totale lengte van een keten van raaklijnen, maak er een sensor van en bereken een van de afmetingen van deze objecten zodat ze een totale lengte opgelegd hebben.

1 like

Hallo @Philippe.pelletier

U heeft de mogelijkheid om een dynamische dimensie te hebben zoals alle dimensies in een MEP

Als ik het goed begrijp, lijkt je touwverbinding op een soort spiebaan. Als dit het geval is, citeer dan gewoon de spline met "Smart Dimension" en niet de gewone dimensie. Moet u controleren of deze beoordeling wordt gecontroleerd als zijnde verplicht om in het lid van het Europees Parlement te verschijnen?

Aan de andere kant begreep ik "een sensor door een briefje" niet. Waarschijnlijk een functie die ik niet ken en ik hoop dat ik in het begin van mijn bericht niets stoms heb gezegd.

Vriendelijke groeten