Ik geef aan dat ik solidWorks 2014 gebruik. Ik vraag het je omdat ik geen oplossing voor mijn probleem kan vinden:
Ik heb een logo gemaakt in een project voor lasersnijden.
Ik wil deze schets graag kopiëren om hem op alle stukken te zetten die ik nodig heb om dit logo te plaatsen. Het probleem wanneer ik deze schets naar een ander project kopieer, is dat ik het gevoel heb dat het beperkingen verliest en dat ik het niet kan krijgen waar ik de snede op het onderdeel wil maken.
Een ander probleem: ik zou graag in staat zijn om de grootte van deze schets te vergroten of te verkleinen (in de vorm van een schaal bijvoorbeeld) om min of meer grote logo's te maken met behoud van de verhoudingen.
- de mijne, het stencil, door je logo op een stuk te maken en vervolgens een schaal toe te voegen (waardoor je af en toe een familie van stukken met verschillende formaten kunt maken, vooral als je ze in je assemblage op verschillende maten nodig hebt). En dan maak ik een schets om alle contouren op te halen met Convert Entities. U kunt ook een automatische beperking toevoegen om verwijdering in de assemblage te vergemakkelijken.
Wanneer ik overstap naar het onderdeel, voer ik een materiaalafname van 0,1 mm uit, met als doel het spoor voor de dwg / bewerking te hebben.
Als u het BOM-systeem gebruikt, vergeet dan niet om "het onderdeel voor BOM te deactiveren" en het te verbergen zodra de overdracht is voltooid.
Het is me gelukt om iets met het blok te doen, maar het is waar dat het voor het volgen van de schalen van de verschillende logoformaten niet eenvoudig is
Kunt u uw methode specificeren? Ik heb het onderdeel in een schets gemaakt, maar ik begrijp niet hoe ik entiteiten moet converteren? Als je wat meer in detail zou kunnen treden , zou dat geweldig zijn