Powerprint gebruiken

Hallo

Als ik powerprint gebruik, kan ik de standaardinstellingen van mijn printer niet forceren. Ik zou graag willen dat de papierinvoer via bypass wordt gedaan, maar het werkt niet.

Ik heb het geprobeerd door mijn plam-formaat te configureren, maar het werkt niet beter.

Cdt

Met Power print kunt u de printer kiezen op basis van het formaat, niet zeker of de keuze van de invoerlade (bypass?) in powerprint is gemaakt, maar eerder in de configuratie van de printer, door de keuze van de lade aan te passen aan het formaat.

Tenminste, zo zijn die van ons geconfigureerd en het werkt perfect met powerprint.

2 likes

Hallo

waarom wijzigt u de printerinstellingen niet tijdelijk in Windows???

Dsl Ik had er lang over gedaan om te antwoorden en in de tussentijd heeft Sbadenis geantwoord en hij heeft gelijk....

Hallo

Het moet inderdaad worden geconfigureerd in de standaardafdruk van wIndows. En in het slechtste geval vergeet niet om het document aan te passen aan het papierformaat dat beschikbaar is in de bypass.

Hallo

In de PowerPrint optie, op de pagina "Printers" heeft u toegang tot een knop "Eigenschappen" en een andere knop "onthouden". Lukt het niet?