In lynkoa is er een tabblad Groepen
En een directory van groepen:
http://www.lynkoa.com/annuaire-groupes
Waarom groepen????
Om de gebruikers van de software te groeperen.
Om zijn ervaring te delen.
Om te groeperen op interessecentrum.
In lynkoa is er een tabblad Groepen
En een directory van groepen:
http://www.lynkoa.com/annuaire-groupes
Waarom groepen????
Om de gebruikers van de software te groeperen.
Om zijn ervaring te delen.
Om te groeperen op interessecentrum.
Hallo Frédéric,
We bespraken de groepen met het Lynkoa-team.
Ik denk dat we de interface moeten herzien ... Daar moeten we tegen het einde van het jaar weer aan werken.
(Ik zei dit alleen maar voor de goede orde)
Hallo Frédéric, Yves.
Ik ben onder CATIAV5 voor nu.
Het is een goed idee om de interface te herwerken, ik denk dat de groepen hun rollen hebben.
Ze hebben het voordeel dat ze kunnen ruilen als je geen vragen hebt. Het verlichtte het vragengedeelte.
Ik denk dat de fracties verder kunnen gaan dan alleen een vraag.
Ze kunnen zich richten op een bepaald type gebruiker (je tekent niet dezelfde dingen als je in elektriciteit werkt als in mechanica).
Een bijzonder product.
Of zelfs een bepaalde gemeenschap (ik denk aan de "Top Solid V6 User"-groep waar ik ben geregistreerd en die op dit moment een beetje zwak is, maar waarmee je nog steeds TS-gebruikers kunt groeperen om de zoekopdracht verder te pushen dan door een simpele vraag te stellen).
Voor mij is dit een essentieel element van Lynkoa als en alleen als het principe wordt herzien.
Het is noodzakelijk om een onderscheid te kunnen maken tussen een algemene vraag en een meer gerichte vraag en op dit moment leveren alleen algemene vragen punten op, vandaar het veel hogere aantal bezoeken aan de sectie "Vraag" in vergelijking met groepen.
Daarnaast zou een beetje groepsmanagement niet te veel zijn, het is momenteel een beetje een drukte tussen nutteloze groepen, vergelijkbare groepen en dode groepen...
Ik heb het geprobeerd
Maar het is waar dat dit niet te veel is
Groepen worden (werden) gemaakt met veel abonnees, maar met nul berichten vertellen me waar de fout zit
Ik ben zo vrij geweest om onder andere het eerste bericht op de simulatiegroep te maken
Wachtend op aanpassing of echte impuls van elkaar
Dat is het voor mijn opmerking
@+
Dit is vaak het probleem, wanneer een community-site het mogelijk maakt om groepen te maken door zijn deelnemers!
We bevinden ons met een overvloed aan inactieve en dus nutteloze groepen!
Een oplossing die ook op andere sites bestaat: een beperkt aantal omdat het door de beheerders is gemaakt volgens bepaalde algemene thema's (bijv. SW-groep; Catia-groep...)!
De Catia V5 Groep
Werkt goed op voorwaarde dat dit doorgaat 5 updates voor de huidige maand
Hallo allemaal,
Ik heb uw constructieve opmerkingen met belangstelling gelezen...
Misschien moet het maken van groepen inderdaad via een moderator gaan om duplicaten te voorkomen, enz.
We wilden dat het open en vrij zou zijn, wat misschien geen goed idee is.
Zoals ik al zei, zullen de groepen worden herwerkt en zullen we rekening houden met al uw opmerkingen en suggesties.
Fijne dag allemaal
Yves