Hoi allemaal
Ik zou graag willen weten of iemand van jullie regelmatig het hulpprogramma SmartDrawings op SolidWorks gebruikt.
En vooral, wat denk je?
Tot nu toe is het me niet gelukt om het te gebruiken, maar ik zal rondgraven voor tutorials.
Bij voorbaat dank voor uw antwoorden.
Heb een goed einde van de dag.
Hallo!
U vindt het ondersteuningsbestand als bijlage, u moet het uitpakken om het te kunnen lezen.
Fijne dag!
smartdrawings_fr.rar
Hoi Sebastien,
Het belangrijkste om over na te denken is een tekendocument sjabloon (drwdot) dat vooraf gedefinieerde weergaven bevat
Zodra deze documentsjablonen zijn gemaakt, is de rest van de installatie heel eenvoudig.
Succes
Mick
Nou, SmartDrawings werkt niet als je drwdot-documentsjabloon geen vooraf gedefinieerde weergaven bevat.
Ik raad je aan om te lezen @Aurélien Fives ' doc en opnieuw te bekijken in de SOLIDWORKS helpen om vooraf gedefinieerde weergaven in uw documentsjabloon.
In SolidWOrks kun je met vooraf gedefinieerde weergaven automatisch weergaven poseren wanneer je je plan maakt.
Ter info, hier is hoe u een vooraf gedefinieerde weergave maakt in een nieuw documentsjabloon:
Bestand, Nieuw, Plan.
Invoegen, Tekenweergave, Vooraf gedefinieerd, u legt het neer en oriënteert het, u kunt de bewerking herhalen om meerdere weergaven te maken, geprojecteerde weergaven van de vooraf gedefinieerde weergave...
Vervolgens doe je een opslaan als, en selecteer je tekeningsjabloon.
In SmartDraings moet u dit documentsjabloon declareren.
Succes
Mick
2 likes