! Draadrepresentatiewaarden die veranderen!

Hallo allemaal,

Onlangs hebben we op al onze werkstations (SW2016 SP3) een terugkerend probleem opgemerkt met het gebruik van de functie "Thread Representation".
In sommige bestanden met meerdere configuraties (niet alle ?!?), wanneer u van de ene configuratie naar de andere overschakelt, veranderen de waarden van Ø en draadlengte die bij het maken zijn ingevoerd op een volledig gekke manier.

Ik heb een bestand in PJ dat het geval presenteert van waarden die veranderen.

Als u mogelijk door dit probleem wordt getroffen, moet u zich dit realiseren door dit bestand te openen.

Om dit te doen, zoekt u in de Feature Manager de draadfuncties die zich onder Buitenste CRN-schroeven, Interne CRN-schroeven en FON-schroeven bevinden.
(Ik heb de threadfuncties hernoemd met de waarden die ik in eerste instantie heb ingevoerd.)

Zoek de waarden en schakel vervolgens over naar een andere configuratie (750 Goud of Titanium)

Als de waarden veranderen of SW u fouten toont in de threadfuncties, heeft u last van deze bug.

In dit geval moet u een patch uitvoeren.

Repareer dat ik in het volgende bericht zal bijvoegen met de (zeer eenvoudige) procedure om het erdoor te krijgen.

Deel 1.SLDPRT
1 like

Hier is de oplossing en procedure:

Kopieer en voer dit bestand uit (SolidWorks gesloten).

Beantwoord de vragen (lees de decompressiemap)

Aan het einde van de installatie kunt u de uitpakmap en de inhoud ervan wissen (standaard: C:\swdist).

Fijn weekend.

sw2016_correctif_filetage.zip

Hallo

Ik heb eigenlijk een fout die wordt gemaakt in de CRN ext Vis wanneer ik overschakel van de ene configuratie naar de andere ... Maar de rest is voor mij geen probleem. 09:15 uur

En als je de pleister doorgeeft, geen probleem meer?

Ter info, deze patch komt van Axemble/Visiativ.

Sinds de oplossing geen zorgen meer.