Hallo Solidworksians.
In sommige plaatwerkonderdelen, wanneer ik de waarden uit de lijst met gelaste onderdelen neem en deze rechtstreeks in de onderdeeleigenschappen wil invoegen, kan SW de waarden niet plaatsen...
Er moet een parameter zijn in de documenteigenschappen van het te wijzigen onderdeel, maar ik weet niet welke.
Iemand een idee???
We hebben een model van een plaatwerkonderdeel waarin het heel goed werkt, maar niet hier
Bedankt voor je hulp
Groetjes
Serge
Hallo
Mist u aanhalingstekens aan het einde van regel 2?
1 like
Nee.
Het is een copy-paste van de maatlijn die ik in de lijst met gelaste onderdelen heb staan die perfect werkt, maar niet op het niveau waarop ik hem weer heb geplaatst.
Ik denk ook dat er een aanhalingsteken ontbreekt om de opdracht af te sluiten.
Het is mogelijk dat deze niet tijdens de kopie is gemaakt.
Hallo
Ik denk dat er enkele parameters ontbreken. Ik heb getest op een plaatwerk en het is nogal zo geformatteerd:
"SW-Gelaste Onderdelenlijst tôlerie@@@Article Lijst met gelaste onderdelen1@xxx.SLDPRT" x "SW-Gelaste Onderdelen tôle@@Sidewall Breedte@Article 1@xxx.SLDPRT" x "SW-tôle@@ Zijwandgebied@Article-Gelaste-Onderdelenlijst1@xxx.SLDPRT"
Het lijkt erop dat de itemlijst-ID van de gelaste onderdelen ontbreekt.
1 like
Hallo
Dit probleem is meerdere keren gepost, ik herinner me dit bericht ,
Ik had veel benaderingen geprobeerd, maar tevergeefs
Aan de andere kant is het mogelijk om samen te voegen in een nomenclatuur
Wat raar is, is dat als je uitgaat van het model van de plaatwerkonderdelen dat we hebben gemaakt, het heel goed werkt
Hallo
Lees uw lijntoewijzing opnieuw, u zult zien dat er parameters ontbreken bij uw eerste opname van het probleem. @@@xxx@yyy.sldprt
1 like