Stel swapp in = Toepassing.SldWorks Stel swModel in = swapp. ActiveDoc
Bij fout Hervatten Volgende WerkbalkId=59427 Als swModel niets is, dan MsgBox ("Geen actief document") Einde Anders Dim stPathMacro als tekenreeks stPathMacro = verwisselen. GetCurrentMacroPathName strRegFileName = Vervangen(stPathMacro, ".swp", ".dll") strDllFileName = strRegFileName
lStatus = wisselen. LoadAddIn(strDllFileName) Stel swDCAddIn = swapp in. GetAddInObject("{5E333A56-A5B6-4A90-B365-BEF36FE5D81C}") swDCAddIn.ToolbarCallback0 HIER Teller = Teller + 1
Einde als
Voor de ICI begint het slimme, maar de macro gaat door (teller, dan meer...)
Ik denk dat het het beste zou zijn om een macro te lanceren die SmartProperties op het eerste artikel zou lanceren en dan zou er een nieuwe macro worden gelanceerd via de SmartProperties die SmartProperties opnieuw zou lanceren op het volgende artikel
De tweede macro wordt gestart met het type "Uitgevoerd" en met de instelling "Na het sluiten van SmartProperties".
Om erachter te komen op welke mechanische map SmartProperties is toegepast, vult u de informatie in een documenteigenschap in of haalt u het geselecteerde item op in SolidWorks
@Lucas: Ik wil wachten tot de gebruiker de SmartProperties van Article1 heeft "gevalideerd" voordat ik naar het volgende ga.
DoEvents kan een oplossing zijn, maar ik zie niet echt hoe ik het moet gebruiken...
@Prossignol: het idee is niet slecht, maar moeilijk uit te voeren. Omdat de macro "Volgend artikel" in dit geval niet meer werkt. Alles zou helemaal opnieuw moeten beginnen. Maar ik zal het idee houden als het ooit gebeurt.