Variabel in MEP-cartridge

BEWERKEN

Hallo @ allemaal

Omdat de onruststoker zwart was gemaakt, verwijderde ik mijn bericht en borg ik mijn begrafenisgeweer op.

Volgende!  ;-)   ;-)

Hallo

Heeft u geprobeerd Concatenation in MyCad's smart properties? Ik heb zo'n test gedaan

• Het maken van de eigenschap voor de bestandsnaam (vink verborgen aan)

• Aaneenschakeling
  •  

Goedenavond @ ik zal overleven

Bedankt voor de informatie, maar ik heb mijn CAd niet 

Vriendelijke groeten

Hallo zozo,

Heb je je probleem opgelost?

Yannick

We zullen proberen de problemen te scheiden.
De editor is slechts een masker waarmee je eigenschappen min of meer automatisch kunt invullen of door de keuzes uit een lijst te beperken.
We bewaren het voor het laatst zodra de rest is geassimileerd.

We creëren eigenschappen wat we willen, wanneer we willen.
Het voordeel van ze in de .dot is consistentie.

De eigenschappen zijn hoofdletter- en accentgevoelig: Matter<>Matter<>Matter<>Matter.

Een eigenschap van het model (prt of asm) wordt "$PRPSHEET:nom_de_la_propriété" genoemd, een eigenschap van de tekening wordt "$PRP:nom_de_la_propriété" genoemd. We zetten de tekst in een notitie die we in het achtergrondplan plaatsen (rechterknop ergens op het blad / bewerk de achtergrond).

Om te weten wat er in het model of het MEP zit, is het een beetje logica (materiaal/behandeling/aanduiding is het onderdeel; index is het MEP).

Om te zien wat er in een titelblok wordt gebruikt, moet je de achtergrondkaart bewerken en wordt de notitie weergegeven of je moet met de muis over de veronderstelde locatie van de tekst gaan en met de rechtermuisknop op de tekst in het venster klikken/bewerken.

Ik heb in PJ een batch prt/asm/drw-bestanden gezet die samenwerken. Het is eenvoudig, maar het werkt goed.

prt-asm-drw.zip

Hallo @ stefbeno

Het gedeelte over het beheer van onroerend goed heb ik al uitgelegd in de tekening.

Ik denk dat het voor dit deel OK is.

Bevestigt u @zozo_mp

CDLT

Hallo @Stefbeno en @Yannick.little

Nou nee, ik kom er niet uit.   :-(

Ik zal u de details geven van wat ik morgen niet kan doen.

Dank u voor uw steun

Vriendelijke groeten

Goedenavond

Voor eigendomsformulieren zijn er de bestanden:

- *.prtprp   voor aandelen

- *.asmprp voor ASM's 

- *.drwprp voor Europarlementariërs

Het enige probleem is dat ik ze niet kan vinden! In welk repertoire zijn ze te vinden? De zoekopdracht onder de Windows-manager stuurt me om schubdieren te beschermen.

Het is raar, nietwaar!

Ik heb geprobeerd een eigenschappenbestand te maken, maar ik weet niet waar of hoe ik het moet opslaan.

Hier ga ik stap voor stap te werk (het moet iets heel eenvoudigs zijn, hè! Mijnheer)

Vriendelijke groeten

Hello@stefbeno

Bedankt voor de batch bestanden PRT/ASM/DRW.   ;-) ;-)

Aan de andere kant, hoe kan het werken als je de eigenschapsbestanden niet hebt, want in een AS3D-tutorial praten ze over deze bestanden.

Ik ben een beetje een lafaard, iets ontsnapt me.

Vriendelijke groeten

Zoals stefbeno aangegeven , raad ik u aan om

Open een ander gesprek voor eigenschapsformulieren  als de eerste vraag is opgelost. 

Ik denk dat we alles hebben uitgelegd over de opmerkingen met betrekking tot de eigenschappen

Cdlt

De bestanden die ik heb aangeleverd zijn dus autonoom, ze gebruiken het formulier niet:  je vult de velden in de eigenschappen van het bestand in.

De prp-bestanden worden gemaakt door de formuliereditor.
Het is een apart programma om te starten vanuit het startmenu van Windows:

Als je er niet mee wegkomt, stel ik voor dat je een ander gesprek opent.

1 like

Hallo @Stefbeno

Bedankt voor deze verduidelijkingen, maar met de bestanden die u mij genadig hebt verstrekt, moet het meer dan genoeg zijn voor mijn behoeften.

Nogmaals bedankt voor de bestanden, ik waardeer het echt ;-)

Vriendelijke groeten