Variabelen van het EPDM-model

Hallo

Hoe kan ik ingrijpen op de kopie van modelvariabelen nadat het betreffende model is uitgevoerd?

Bedankt

Vriendelijke groeten

G. MATTONI

Hallo, naar mijn mening als je een antwoord op je probleem wilt, moet je de software specificeren en misschien een screenshot toevoegen om je probleem te laten zien!

Vriendelijke groeten

Hallo

Als u standaardwaarden in een gegevenstoewijzing wilt wijzigen, moeten uw velden bewerkbaar zijn en moet uw bestand zijn uitgecheckt.

Dit is een kwestie van het instellen van de gegevenskaarten, die u via de tool "Administratie" kunt wijzigen.

Als u echter de waarden van de eigenschappen van het SolidWorks-bestand wilt wijzigen zonder de kaart te doorlopen, kunt u, nadat u het bestand hebt uitgecheckt, de eigenschappen ervan wijzigen in Bestanden/Eigenschappen. Het is een oplossing waarvan het gebruik beperkt moet worden. Het is het beste om uw kaartsjabloon te wijzigen als het probleem zich te vaak voordoet.

PS: @G.M, de naam van de software verschijnt in het tabblad van uw internetbrowser. In dit geval is " EPDM Variable Forum... ". :)

2 likes

Inderdaad, tot zover voor mij:)

(tegelijkertijd is het maandag!! :)  )

En in dit geval heb je littekens voor de wijziging van variabelen.

Vriendelijke groeten!

De hotline kwam tussenbeide bij dit probleem.