Hallo
Ik wil graag de eigenschappen van het onderdeel op mijn tekening kunnen verkrijgen, hoe doe ik dat?
Omdat het doel is dat ik wil dat deze eigenschappen mijn pdf hernoemen, wanneer ik mijn tekening naar pdf converteer.
Vriendelijke groeten
Hallo
Ik wil graag de eigenschappen van het onderdeel op mijn tekening kunnen verkrijgen, hoe doe ik dat?
Omdat het doel is dat ik wil dat deze eigenschappen mijn pdf hernoemen, wanneer ik mijn tekening naar pdf converteer.
Vriendelijke groeten
Plaats gewoon notities met de gewenste eigenschappen.
Ik heb bijvoorbeeld een notitie gemaakt en daar een eigenschap van mijn vragenlijst aan toegevoegd.
Maar u kunt elk eigendom nemen.
Bart, ik denk dat hij een macro wil draaien om zijn Europarlementariër als PDF op te slaan. En dat in de naam van deze PDF enkele eigenschappen van het onderdeel verschijnen.
Dat gezegd hebbende, ik weet niet hoe ik het moet doen. Misschien vind je het begin van een antwoord in de vba-verkenner (het helpt enorm)
Hallo
Coin37coin, je hebt gelijk, het is om een macro te lanceren die mijn plan, bestaande uit verschillende bladen, omzet in verschillende pdf's die worden hernoemd volgens de hersteleigenschappen.
Maar nog steeds heb ik met behulp van API verschillende dingen getest, maar op dit moment niets overtuigend, ik ben er net in geslaagd om het pad van de plaatsing van het onderdeel dat op mijn tekening staat te herstellen.
Ik plak je in een link, een vraag die vrij dicht bij de jouwe ligt, lijkt te worden beantwoord op het forum (. Pl grootmeester van de vba!)
Je zult me vertellen of het werkt, maar blijkbaar wel
http://www.lynkoa.com/forum/3d/recuperer-propriete-solidworks
Hallo
coin37coin, bedankt voor de info en de link, maar ik had deze link al eerder gelezen,
en het werkt inderdaad goed op een open kamer, maar niet op een tekening...,
Dus ik ben nog steeds op zoek naar...
Hallo
Dankzij .PL het waar is, slaag ik erin om het hele pad van het stuk te krijgen, ik zal proberen te beginnen met de verkregen naam om morgen de aangepaste eigenschappen te krijgen.
Sorry, zelfs als ik een andere manier vond om de informatie te krijgen die ik wilde, heb ik de vraag niet gesloten omdat de basis van de vraag niet echt was opgelost.
Ik probeer dit allemaal morgen te doen en ik zal sluiten.
Hallo
Dankzij .PL het waar is, slaag ik erin om het hele pad van het stuk te krijgen, ik zal proberen te beginnen met de verkregen naam om morgen de aangepaste eigenschappen te krijgen.
Sorry, zelfs als ik een andere manier vond om de informatie te krijgen die ik wilde, heb ik de vraag niet gesloten omdat de basis van de vraag niet echt was opgelost.
Ik probeer dit allemaal morgen te doen en ik zal sluiten.
Hier is de procedure die ik gebruik om de aangepaste eigenschap " code " uit een tekening op te halen:
' #####################################################################
'Onderdeel voor het terughalen van persoonlijke eigendommen'
We activeren de 3D voor het ophalen van de informatie
' ##########################################
Stel swApp = Toepassing.SldWorks in
Set CurrentDOC = swApp.ActiveDoc' haalt het huidige document op
Stel swModel = swApp.ActiveDoc in
Stel swConfigMgr = swModel.ConfigurationManager in
Stel swDraw = swModel in
Stel swView = swDraw.GetFirstView in
Set swView = swView.GetNextView 'activeert/haalt de eerste weergave op voor aangepaste eigenschappen
Set swRefDoc = swView.ReferencedDocument ' We hebben nu swRefDoc, de 3D van de tekening
CODE = swRefDoc.GetCustomInfoValue("", "code")
Heel erg bedankt aan .PL!