Verkoop mijn solidworks 2014 premium met zijn licentie

Hallo, na de stopzetting van de activiteiten als het iemand kan interesseren wil ik mijn software te verkopen, dus solidworks 2014 premium met zijn licentie.

Het is compleet met de 32 en 64 BTS-versie. Ik heb ook de cd help handleiding en de handleiding in de vorm van een boek in het Frans.

Ik ben natuurlijk eigenaar van de factuur.

Zoals je waarschijnlijk weet, is dit een software die ik voor meer dan 12.000 euro heb gekocht.

Doe een voorstel. Vriendelijke groeten 

1494780246978-1493118039.jpg

Lbfdoe79,

Ik weet het niet 100% zeker, maar het lijkt mij dat je je licentie niet kunt verkopen.

De koper zal het onderhoud bij de uitgever niet kunnen hervatten. 

4 likes

Het is onmogelijk om een tweedehands SOLIDWORKS-licentie aan te schaffen omdat de Franse en Europese wetgeving dit verbiedt. Inderdaad, een softwarelicentie is niet overdraagbaar...

(Zie paragraaf 3: u mag het Aanbod of de rechten op toegang en gebruik die door deze Overeenkomst worden verleend, niet verkopen, in licentie geven, uitbesteden, overdragen, toewijzen of leasen (inclusief timeshare)

Bron: http://www.solidworks.fr/sw/eula_fr.htm

8 likes

Hoe dan ook, wat duur is, is niet de software zelf, maar het onderhoudscontract!!

Met andere woorden, de software die alleen verkocht wordt, is niet veel waard en zeker niet 12000 euro zoals mooi aangekondigd.

Nadat ik erken dat mijn opmerking strikt nutteloos is, omdat het in ieder geval verboden is om een licentie door te verkopen.

Fijne dag allemaal.

G.

4 likes

Hallo

Aan de andere kant, als u uw bedrijf verkoopt, zitten de licentie en de software in het pakket.

Het kan een oplossing zijn om iets legaals te doen.

S.B

9 likes

Hallo

Heeft u uw software nog?

Bedankt

Goedenavond   @ hooreman.guy

je weet dat de persoon @ Lbfdoe79 sinds 2017 een enkele vraag heeft gesteld en hem niet heeft opgevolgd of bedankt en nooit meer een voet op het forum heeft gezet. (we missen hem erg, zoals je je kunt voorstellen)

Stuur hem een privébericht als hij om een vervolg heeft gevraagd, dan  kan het bericht hem bereiken ;-) ;-)

Vriendelijke groeten

3 likes

Bedankt

Mooie avond

Vent