Kom en test Nova, de robot die je vragen beantwoordt!

Hallo Lynkoa-gemeenschap! 

Vandaag verwelkomen we een nieuwe stagiaire, Nova, de kleine robot ! Het zal worden opgezet om uw vragen over vele onderwerpen te beantwoorden : SOLIDWORKS, Moovapps, myCADservices en nog veel meer... onmiddellijk!

Om uw vragen te beantwoorden, vertrouwt Nova op alle activiteiten van de Visiativ Group: 

• - De integratie van CAD-software, SOLIDWORKS, CATIA, myCADservices, enz. (installatie, configuratie, licenties en veelgestelde  vragen),
  • - De publicatie van deelplatformen, Moovapps (documentatie, administratie, installatie, gebruik)
  • - Bijbehorende diensten, iCare, (Aanvraag voor informatie/verkoopcontact, Algemene documenten, facturen, trainingen en boekhoudkundige aanvragen)

Omdat Nova nog steeds aan het leren is, rekenen we erop dat u hem zoveel mogelijk vragen stelt om zijn vaardigheden te verbeteren! Als Nova niet het juiste antwoord op uw verzoek heeft, laat het hem dan weten door op de negatieve beoordeling te klikken en vertel hem uw ideale antwoord !  

Ontdek Nova nu: I TEST NOVA 

Dank u voor uw betrokkenheid! 

Fijne dag, Coralie :)

tutoriel_test_chatbot_nova.pdf

Hallo NOVA en welkom.

slechts één vraag, behalve de link in deze feed , hoe krijgen we toegang tot NOVA??

Moge de kracht met je zijn.

1 like

Hallo @OBI WAN, 

Dit is op dit moment de enige manier om toegang te krijgen tot de testpagina van Nova! We wachten op uw goedkeuring om het permanent op Lynkoa te zetten via een kleine knop onderaan het scherm :)

Aarzel niet om me zoveel mogelijk feedback te geven!!

Coralie :)  

1 like

Hallo

Op dit moment weet ik niet of de kat schopt, maar op dit moment spint hij met zijn poot in cirkels, hij schopt echter in contact met twee commerciële vragen.
Hij draait ook niet op een draaitafel

Ik hoop dat hij beter zal zijn dan de Orange Djing die het IQ van een gekookte wulk had (en zelfs dan ben ik aardig).

Maar over een paar weken heeft de stagiair het stempel van een groot couturier. Misschien half augustus

Ik begrijp waarom het geen bètaversie wordt genoemd, nou ja mijn grote bèta ;-)

Vriendelijke groeten

PS het bericht "Heb ik je vraag goed beantwoord?"  verschijnt niet dus geen info over onze waardering.

3 likes

Hallo en welkom bij NOVA,

Uh, gezien de eerste antwoorden die ik heb ontvangen, wacht ik nog even voordat ik hem weer bel... Ik twijfel niet aan zijn toekomstige intelligentie, maar op dit moment lijkt hij me nog steeds enigszins asymptomatisch.

Vriendelijke groeten

2 likes

@Coralie ,

Wat voor soort feedback zou je willen??

Anders is mijn eerste vraag: wat zijn de Euromillion-nummers  vanavond :)

Moge de kracht met je zijn.

3 likes

Hoi allemaal 

Bedankt voor je feedback! Inderdaad, Nova heeft nog veel te leren...! Maar het is dankzij uw opmerkingen dat we het kunnen verbeteren! Ik wil graag je feedback delen:)

@OBI WAN is het doel om Nova zoveel mogelijk vragen te stellen en haar het beste antwoord te geven dat je wilt:) Dan is het een kwestie van mij feedback geven over het gebruiksgemak en de relevantie van de antwoorden natuurlijk....  

Ik hoop dat het Nova in ieder geval gaat lukken om de goede cijfers uit de loterij te halen!!  

Fijne dag, Coralie :)

3 likes