MYCADTOOLS-versie beschikbaar

Hallo

Is er een versie van MYCADTOOLS 2022 SP5?
of is de enige beschikbare versie 2023 SP0.2?

Bij voorbaat dank.

Hallo twathle,

Om welk profiel gaat het? Omdat we de 2022 gebruiken en we op dit moment geen problemen hebben...
Dank u voor uw informatie.
@+.
AR

De versies van Mycadtools volgen niet de solidworks SP's en zijn achterwaarts compatibel.
Voorbeeld: de 2023-versie SP0.2 is compatibel met alle versies van Sw sinds 2016 van SP0 tot Sp05:
image

1 like

Het spijt me dat de titel van het onderwerp helemaal niet overeenkwam met mijn vraag ^^'
een kopie geplakt op de verkeerde plaats denk ik

Oké, maar laten we zeggen dat ik een oudere versie van MYCADTOOLS wil
een SP5-versie bijvoorbeeld (gewoon om een stabiele software te hebben en vrij van mogelijke bugs)
Waar kunnen we dat vinden?

Normaal gesproken worden de patches aangebracht wanneer ze gaan, dus de meest stabiele wordt verondersteld de laatste te zijn, dus de 2023 Sp0.2 (1e versie om rekening te houden met de 2023-versie.
Enkele nieuwe functies natuurlijk, maar alle fixes van de vorige versies moeten worden geïntegreerd.
Anders, als je echt een oude versie wilt:
https://www.lynkoa.com/download-mycadtools

1 like

Dank u voor uw antwoord!
om te proberen te begrijpen, een MYCADTOOLS versie 2023 SP0.2 is niet minder stabiel dan een 2022 SP5-versie?

Logischerwijs niet, integendeel.
Ook al is het niet onmogelijk dat er een bug in zit.

1 like

Hallo

Inderdaad, zoals aangegeven @sbadenis zou onze meest stabiele versie de laatste online moeten zijn. Onze versies zijn achterwaarts compatibel, dus we voegen gaandeweg fixes en verbeteringen toe. We volgen de belangrijkste versies van Solidworks, maar technisch gezien is het alsof je een SP6 uitbrengt.

Ik hoop dat ik duidelijk ben geweest.

Vriendelijke groeten

2 likes