PDM Vault-versie via Excel-macro

En door de dim xxx te vervangen door IEdm door hun equivalente Edm-voorbeeld:

Dim vault as Edmvault5

Set vault = vault.LoginAuto "PDM" ,0

D. Roger, 

Ik heb het geprobeerd in een nieuwe macro, te vervangen door de naam van mijn kluis en een bestaand bestand met zijn pad... Dezelfde fout als voorheen

Cyril

Hij accepteert niet dat ik schrijf:

Set vault = vault.LoginAuto "PDM" ,0

Is de naam van de Windows-sessie hetzelfde als de gebruikersnaam van de kluis?

Wat zijn uw instellingen voor verbindingen met de trunk? zie in Beheer en dan instelling

Andere vragen, welke versie van Windows?

De naam die wordt gebruikt voor de Windows-sessie is precies dezelfde als die voor PDM

Ik gebruik Windows 7 Pro

Instellingen voor PDM-verbinding:

Wanneer ik klik op Automatisch inloggen gebruiken voor deze kluis,

Ik kan blijkbaar niet controleren de Login als de momenteel ingelogde gebruiker in Windows optie

Van SW PDM help:

Meld u aan als de momenteel aangemelde gebruiker in Windows

U wordt ingelogd met de gebruikersnaam en het wachtwoord van het huidige Windows-profiel. Selecteer deze optie als het verbindingstype van de kluis is ingesteld op Windows-verbinding op de archiefserver.

Deze optie is alleen beschikbaar voor kluizen die zijn geconfigureerd voor het gebruik van Windows-aanmelding.

Tweede punt, ik heb het verknoeid in de beoordeling:

Dim vault As EdmVault5
Set vault = New EdmVault5
vault.LoginAuto "PDM", 0

voor PDM-sessies komen de gebruikersnamen overeen met de gebruikersnamen voor Windows-sessies, maar de wachtwoorden zijn niet hetzelfde. 

Hoe dan ook, ik kan deze optie niet aanvinken...

Aan de andere kant heb ik herschreven zoals je me vertelde:

Dim vault As EdmVault5
Set vault = New EdmVault5
vault.LoginAuto "PDM", 0

en het doet met het origineel schrijven (Dim vault As New EdmVault5 then vault. LoginAuto "PDM", 0) en de fout is nog steeds hetzelfde... IEdmVault18 is mislukt

Als de wachtwoorden niet hetzelfde zijn, kun je loginauto niet gebruiken, lijkt mij!

Ok, dat is waarschijnlijk de reden waarom het me systematisch om de gebruikersnaam en het wachtwoord vraagt, in het slechtste geval is het geen probleem dat ik ok ben om Login (GEBRUIKERSNAAM, WACHTWOORD, CAULTNAME) te gebruiken...  

Ik heb het geprobeerd:

vault.Login "Yves P", "test", "PDM"

Test niet het juiste wachtwoord zijn

Het vertelt me dat de naam of het wachtwoord onjuist is... wat normaal is

Onze sessies hebben geen wachtwoord, dus schreef ik uiteindelijk:

vault.Login "Yves P", "", "PDM"

en nu kom ik terug op dezelfde fout van IEdmVault18 mislukt

Op die manier zie ik alleen het feit dat hij geen verbinding kan maken. Door stap voor stap uit te voeren, loopt het vast op de "login" -regel of elders?

Ja, op Vault. Inloggen "Yves P", "", "PDM"

Ik heb net getest met de PDM-admin-sessie die een wachtwoord heeft en het doet hetzelfde

Ik ben van mijn kant aan het opdrogen, ik zie niet waar het vandaan kan komen. Misschien gerelateerd aan het feit dat er geen associatie is met Windows-accounts (ActiveDirectory), maar daar, afgezien van de hotline die zijn mening zou kunnen geven, zie ik het niet.

Zijn er toevallig niet meerdere EdmServer.exe gestart in de taakbeheerder?

En als laatste redmiddel door het starten van de macro na gesloten SW en het verlaten van PDM volledig?

Ik begin ook te drogen.

Kun je proberen een macro te maken in Solidworks, zodat je verbinding kunt maken met de kluis om te zien of deze uit Excel kan komen, die niet per se dezelfde vba-tools heeft als SW.

Kunt u de framework-versies controleren die u op uw pc heeft?

Ik heb het direct in een SolidWorks-macro geprobeerd door de PDM-bibliotheek te activeren

Ik heb precies dezelfde foutmelding als bij het doorlopen van Excel en op dezelfde regel

wat zijn de verschillen tussen de EdmVault5 of andere cijfers...

Hoe zit het met framework-versies? SW heeft versie 4 nodig, dus sommige dlls die door API's worden gebruikt, hebben versie 2 of 3.5 nodig

Bijgevoegd is een macro voor verbinding, die via SW moet worden gestart om te testen.

macro1.swp

zelfde fout met uw macro1 ... :(

Waar vind ik de framework-versie?

In Configuratiescherm\Programma's\Programma's en functies ziet u vervolgens de namen die beginnen met Microsoft .NET Framework...