Binnenkort gaan we over op de SolidWorks 2016 versie en ik zou graag wat feedback willen hebben over de compatibiliteit van deze nieuwe versie met Gibbs en Alphacam CAM software.
Zijn er al updates voor Gibbs en Alphacam en zijn er al tests gedaan?
Zijn er al bugs opgemerkt of niet?
Dit is uiteraard om te voorkomen dat het machinepark wordt geblokkeerd door over te schakelen naar SolidWorks 2016.
Hallo, ik denk dat het het beste is om de 2016-versie te testen. Het is mogelijk om meerdere versies van SolidWorks op één werkplek te installeren. U hoeft er alleen maar aan te denken om het tijdens de installatie op te geven om niet bij te werken.
Het beste is om te wachten of om feedback te vragen aan de ontwikkelaar van Gibbs en AlphaCam.
In mijn bedrijf gebruiken we Logopress3 voor tooling, en het is essentieel om informatie van hen te hebben voordat je alles bijwerkt, anders huil je daarna hete tranen uit.
In de eerste SolidWorks-servicepacks zijn er vaak belangrijke fixes voor de compatibiliteit van software van derden.
Maar zoals .PL zegt , niets weerhoudt u ervan om het als een schone installatie te installeren, zonder de bestaande bij te werken, eerst in een andere map.
Als Engels je niet bang maakt, is hier een link die kan helpen: