Berekening van overtreding van delen

image

Hallo
Ik merk dat ik vastzit met dit bericht dat verschijnt midden in het oplossen van berekeningen met simulatie. En dit raam, eenmaal gesloten, komt onvermoeibaar terug.
Ben je dit probleem ooit tegengekomen en zo ja, hoe heb je het opgelost?
Bedankt

Hallo clement.merlin,
Ja, ik heb dit probleem al, maar voor een Solidworks " deel " bestand.
Maar niet met simulatie, want die gebruik ik heel weinig.
Dus misschien vind je daar een oplossing mee=>https://fr.repairmsexcel.com/blog/resoudre-excel-partage-violation-erreur.
Het heeft er niets mee te maken, maar kan simulatie Excell gebruiken ...!!
Ik denk dat iemand de oplossing heeft.
Succes.
@+.
AR

Hallo;
Meestal is het dat de oplosser wordt gebruikt op het netwerk (een server), en het vindt het niet altijd leuk, als je het element kopieert naar " Simuleren " op je lokale schijf, zou het het probleem moeten oplossen... in theorie.

3 likes

Het doet het regelmatig met mij. Ik klik op " ok " totdat hij moe wordt en het uiteindelijk gaat

Ik stelde mezelf de vraag en ik draag alles lokaal over. Maar het gaat door, zelfs op onderdelen die niet van een server zijn geïmporteerd...

Ik ben degene die bij elke berekening 21 ramen ^^ moe wordt, het is echt niet geoptimaliseerd...

2 likes

de link lijkt dood aan mijn kant ...
Toch bedankt

Zoals je zegt. Een beetje gewicht op de " enter " knop en het gaat vanzelf :wink:

2 likes

@coin37coin dat degenen die dat nog nooit hebben gedaan, hun hand opsteken! :rofl: :rofl: :rofl:

3 likes

De vraag die ik veel eerder had moeten stellen:
@clement.merlin : Wat is de Solidworks-versie die wordt gebruikt (jaar+sp)?

@coin37coin :
Homer_Drinking_Bird

3 likes